Skvělé šifrovací hry na doma: Pražská galerka a Případ zmizelé dívky
Přehled nabídky
Vyluštili jsme záhadu, jak zabavit celou partu nebo rodinu o dlouhých zimních večerech.
Vrhněte se společně na úžasné on-line šifrovací hry od Escape Adventure. Hrát můžete naprosto kdekoliv, kde vám pofrčí internet. Převtělte se do rolí detektivů a ponořte se do světa záhad, tajemných šifer a nejasných indicií, které vás postupně dovedou ke zdárnému cíli. Hry jsou určeny pro skupinku 2 až 5 hráčů a vyhrává ten, kdo si je nejvíc užije!
Co budete ke hře potřebovat?
Připravte si psací potřeby, vytiskněte si nebo nechte zaslat herní materiály a zajistěte si přístup k internetu (ideálně na notebooku či stolním počítači). Hrát se bude zhruba 3 až 4 hodiny, doba závisí na vaší šikovnosti, na využívání nápověd a na tom, jak intenzivně se hře věnujete. Nevíte, kdy se stihnete sejít v kompletním počtu? Nevadí, na odehrání hry máte celý 1 rok po aktivaci voucheru.
Kterou hru si vyberete? Rovnou obě dvě.
Rozluštěte záhadný případ mrtvé ženy v jedné zapadlé hospodě. Začněte výslechem svědků, kteří se zdají velmi neochotní. Jsou snad ve vraždě zapleteni? Možná k vám mluví v hádankách! Zapojte své pozorovací schopnosti a umění dedukce, abyste zjistili, kdo je tady vrah a jaký měl motiv.
Mrtvola lehké ženy v jedné ze zapadlých žižkovských hospod nevzbudila příliš velké pozdvižení. Vždyť to se tu přeci občas stává. Nejspíš se nepohodla s kunčaftem nebo se připletla k potyčce nějakého gangu. Co na tom záleží. Nikdo ji tu neznal. Neztratila se tržba ani alkohol. A co jiného cenného by tu mohlo být? Tu ženu našli až druhý den ráno na šachovnicové podlaze u baru a vrah si zrovna nedal práci, aby po sobě uklidil nebo snad dokonce zahladil stopy. Barman se víc staral o to, jestli bude moct včas otevřít. Nebo že by to nebylo tak jednoduché? Proč se s vámi nikdo ze štamgastů nechce bavit? Proč barman pečlivě zkoumá nějaké papíry a pokradmu se rozhlíží? Přijít téhle záhadě na kloub nezvládne každý. Bude potřeba si všímat všech detailů, vyslechnout svědky a hlavně… umět si dát dvě a dvě dohromady. Tak vzhůru do pátrání. |
Na tuto záhadu jste narazili vlastně náhodou díky vypadlému listu z prastaré knihy v knihovně. Vydejte se na putování po stopách zmizelé dívky a setkejte se s těmi, kdo o dívce alespoň něco vědí. Budete muset překonat mnoho nástrah a zvládnout mnoho úkolů, než se vám podaří zjistit, kdo dívka je, proč zmizela a kam. A pokud se vám to podaří, co vůbec s dívkou uděláte?
Vstoupit do té prastaré zapomenuté knihovny vám od začátku vůbec nepřišlo jako dobrý nápad. Železné dveře, na něž léta padal jen prach, povolily až po několikerém silném zatlačení a se skřípotem vám umožnily vkročit do neznáma. Vaše oči si musely dobrých pár desítek vteřin přivykat na šero v místnosti, z roky nevětraného vzduchu byla cítit zatuchlina. Chvíli vám trvalo zahnat myšlenku na útěk. Zvědavost byla ale silnější. |