Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám kód voucheru, název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HR. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den , chtěla bych se zeptat zda li je možná doprava autobusem
? Děkuji
Hotel Timun
Hello, good day! Thank You for your question. There is a bus, but it is not
reliable. So, I can recommend you to arrange transfer with us..
Have a nice day! Bye
Luka
Dalibor Grygar
Dobrý den..máme vybraný termín 21.6.-28.6.2021 .Ubytování pro dvě
osoby ,polopenze a s vlastní dopravou.Měli by jsme přání vzít sebou
7 měsiční štěně stafordširského bulteriera.Je to možné?? Děkuji a
s pozdravem Dalibor Grygar
Slevomat.cz
Dobrý den, Danieli, ano, na pobyt můžete vyrazit si se psem. Poplatek za
domácí zvířata činí 6–10 €/den. Doporučujeme předem se domluvit na
pobytu s domácím mazlíčkem přímo s hotelem na tel. +385
95 174 5120 nebo emailu info@hotel-timun.hr.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den , chtěla bych se zeptat zda li je možná doprava autobusem ? Děkuji
Hello, good day! Thank You for your question. There is a bus, but it is not reliable. So, I can recommend you to arrange transfer with us..
Have a nice day! Bye
Luka