… bohusel nemohu nalezt Kosik, natoz Koupit za (pouze koupit a dale uz jen
zaplatit, nelze nikde pridat dalsi zbozi, jindy mi to slo).
Muzete mi tedy s tou obj. u J. pomoci prosim ?
Deuji.
Jewellis.cz
Dobrý den,
košík i tlačítko koupit je označeno na stránce Slevomatu jako jediné
zeleně. Pokud máte i nadále problém s dokončením objednávky, prosím,
kontaktujte zákaznickou podporu Slevomatu viz níže kontakt.
Pro zákazníky
+420 222 745 354 (Po–Pá 8:00–18:00)
Přeji hezký den.
Lucie – Jewellis
Pavelkova Martina
Dobry den, rada bych si objednala tri sperky najednou. Je to prosim mozne
?
Jiz se mi nezobrazi kosik, rovnou po vyberu jednoho druhu zbozi (max je mozne
navysit pocet, ale ne dalsi zbozi) uz nemohu zadat jine zbozi, byt od jednoho
prodejce (z jedne nabidky). Kdysi slo zaplatit najednou i vice zbozi od
ruznych prodejcu.
Je to stale mozne prosim ?
Dekuji, Martina
Jewellis.cz
Dobrý den, Martino,
děkuji za Váš zájem o šperky zn. Jewellis. Ano, lze to. Pokud najedete na
naši akci, stačí na vybraný šperk kliknout a vpravo se vám objeví daná
varianta a kliknutím na „Koupit za“ se šperk přesune do košíku. Takto
lze pokračovat až si vyberete vše, o co máte zájem. Poté stačí kliknout
nahoře vpravo na zelený „Košík“, kde budete mít číslicí označeno,
kolik šperků jste si umístila do košíku. V košíku pak stačí postupovat
intuitivně dle pokynů.
Přeji Vám příjemný nákup.
Lucie – Jewellis
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
… bohusel nemohu nalezt Kosik, natoz Koupit za (pouze koupit a dale uz jen zaplatit, nelze nikde pridat dalsi zbozi, jindy mi to slo).
Muzete mi tedy s tou obj. u J. pomoci prosim ?
Deuji.
Dobrý den,
košík i tlačítko koupit je označeno na stránce Slevomatu jako jediné zeleně. Pokud máte i nadále problém s dokončením objednávky, prosím, kontaktujte zákaznickou podporu Slevomatu viz níže kontakt.
Pro zákazníky
+420 222 745 354 (Po–Pá 8:00–18:00)
Přeji hezký den.
Lucie – Jewellis