Exkluzivní degustační menu od špičkových šéfkuchařů podávané 50 metrů nad Prahou
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, plošina je zde dle údajů na omezený čas – jednou v roce. V případě, že se z důvodu nepříznivé epidemiologické situace večeře nebude konat, bude tedy v podstatě jediná možnost voucher vrátit? Nebo se předělá na nějakou poukázku a budeme si muset počkat další rok?
Dobrý den, Jano :)
akce se koná až v září 2021, kdy všichni věříme, že situace bude
lepší a tyto služby budou fungovat. Pokud by náhodou akce neproběhla,
samozřejmě vše poté řešíme individuálně se zákazníky k oboustranné
spokojenosti.
Pěkný den :)
Dobrý den, je to vhodné i pro těhotné? Měli jste již na plošině ženy v pokročilém stádiu těhotenství? Děkuji
Dobrý den, z naší strany nejsou žádná omezení. Záleží, jak se
cítíte Vy. Každopádně, kdybyste měla jakékoliv problémy, stačí sdělit
našemu bezpečnostnímu technnikovi, který je neustále přítomen a
okamžitě sjedeme dolu.
Jen pro info, moje partnerka byla v 7. měsíci a neměla s tím žádný
problém.
Dobrý den.
Pokud využiji na tuto nabídku benefity a zážitek se pak nebude konat
(vládní opatření), je možné vrácení částky ve formě kreditů včetně
benefit bodů? Děkuji
Dobrý den, Míšo :)
pokud by voucher nebylo možné využít po dobu jeho platnosti vše
samozřejmě řešíme individuálně se zákazníky. Pokud se domluvíme na
možnosti storna a voucher byl hrazen kredity (z benefitů), tak se
zákazníkovi vrátí kredity a může je dále využívat. Pokud by s tím
byly nějaké problémy záležitost poté dále se zákazníkem řešíme
k oboustranné spokojenosti.
Pěkný den :)
jak se tam chodí na WC?
Dobry den, toalety jsou pro Vás připraveny v blízkosti našeho vstupního salónku. Doba po kterou jste připoutáni je 40 minut v případě oběda a 60 minut v případě večeře. V případě, že nastane “stav nouze”, stačí sdělit našemu bezpečnostnímu technikovi, který je neustále přítomen a sjede se jeřábem obratem dolů, kde se dle uvážení buď počká, nebo se bude pokračovat zpět do oblak a pak se pro vás opět sjede dolů.
Dobrý den, v kolik hodin prosím se podává oběd a večeře? Táňa
Dobrý den, veškeré termíny na oběd/večeři naleznete na stránkách www.dinnerinthesky.cz
Dobrý den, mohu se zeptat, jaká je maximální kapacita – pro kolik osob je možnost zážitek najednou zakoupit? Ráda bych koupila zážitek pro 18 dospělých osob. A ještě dotaz – pro děti od jakého věku? Děkuji za odpovědi, hezký večer, V.
Dobrý den, maximální kapacita stolu je 22. Děti a nezletilí musí být v doprovodu dospělé osoby. Z bezpečnostních důvodů je min. výška 150 cm. Hezký zbytek dne, Pavel
Mohu vědět jaká je výhoda v ceně obedu proti bezne ceně??? Rozdíl 1,–- 👏😂😂😂
Dobrý den, Patro :)
náš portál již není jen o slevách, ale i o zážitcích a inspiraci na
dárky. Proto máme i takové nabídky, kde sleva může být minimální nebo
i žádná. Slevu v nabídce také samozřejmě neinzerujeme. Přesto
věříme, že může naše zákazníky zaujmout. Lze na ni například uplatnit
kredity z našich akcí nebo z benefitních poukázek.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je prosím známo složení menu? Nejsem vegetarián, ale např. nejím ryby a nevím, zda by šlo menu přizpůsobit. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Anno,
s takovým dotazem Vám doporučuji se obrátit přímo na partnera, a to přes email shop@dinnerinthesky.cz , kde se budete moci eventuálně i konkrétně domluvit na možných změnách. :-)
Přeji krásný den, Květoslava
Dobrý den Vám přeji, menu zatím není známo. Mělo by být během května/června. Jakmile bude hotové, budeme ho obratem zasílat našim klientům. Pak je samozřejmě možné menu upravit. Tato možnost je i při příchodu do našeho lounge v den konání Vašeho zážitku. Každopádně, pokud není menu ještě známo, je možné během rezervace do poznámek sdělit Vaše případné alergie, či diety.