Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +421 907 826 250 nebo +421 917 489 832. Po zakoupení voucheru je třeba pobyt rezervovat na e‑mailu drevenice@janosikovdvor.sk – uveďte jméno, příjmení, termín nástupu, tel. kontakt a kód voucheru.
Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci je třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, jak je to s covidovou situací ? je možné mít nějakou
záruku ž ev případě uzavření hotelu a penzionu je tu nejak amožnost
vracen peněz nebo alepson penez na poukazku ? Děkuji moc
Penzión a Drevenice Jánošíkov dvor
Dobrý deň,
platnosť voucherov sa automaticky predlžuje. Podľa nariadení vlády SR je
zatiaľ možné poskytovať ubytovanie a stravovanie pre ubytovaných hostí
v plnom rozsahu. Samozrejme, dodržiavame všetky hygienické opatrenia.
Pokiaľ by ubytovacie zariadenia zatvorili úplne, voucher vám určite
neprepadne, predĺži sa platnosť alebo po dohode so slevomatom, vám budú
v hodnote voucheru sprístupnené kredity. Ďakujem
Šárka Chadimová
Dobrý den, jak to že na tento pobyt nelze uplatnit sleva 200 Kč na
wellness pobyty, kterou jsem dostala z pokladů, když pobyt obsahuje
wellness.
Penzión a Drevenice Jánošíkov dvor
Dobrý deň, prosím kontaktujte priamo spoločnosť slevomat : podpora@slevomat.cz.
Ďakujeme
Martin
Dobrý den, kde se dá lyžovat a jak je to daleko . Děkuji Antoš
Penzión a Drevenice Jánošíkov dvor
Dobrý deň,
najbližšie lyžiarske stredisko je Vrátna dolina v Terchovej, 15 km –
15 minút autom. Veľké lyžiarske stredisko je na Kubínskej holi v Dolnom
Kubíne, 25 km – 25 minút autom. Či sa bude túto sezónu lyžovať a
kedy sa začne sezóna, to vám s istotou v tejto chvíli nevieme povedať.
Ďakujeme
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jak je to s covidovou situací ? je možné mít nějakou záruku ž ev případě uzavření hotelu a penzionu je tu nejak amožnost vracen peněz nebo alepson penez na poukazku ? Děkuji moc
Dobrý deň,
platnosť voucherov sa automaticky predlžuje. Podľa nariadení vlády SR je zatiaľ možné poskytovať ubytovanie a stravovanie pre ubytovaných hostí v plnom rozsahu. Samozrejme, dodržiavame všetky hygienické opatrenia. Pokiaľ by ubytovacie zariadenia zatvorili úplne, voucher vám určite neprepadne, predĺži sa platnosť alebo po dohode so slevomatom, vám budú v hodnote voucheru sprístupnené kredity. Ďakujem