Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Rodinný pobyt v Pohádkové vesničce s polopenzí a vstupem do bazénu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervujte co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu recepce@hotelpodlesi.cz nebo telefonicky na +420 566 664 477. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Až 2 děti do 11,9 let jsou součástí voucheru
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den
Byl by možný termín 11.7.-16.7.2021 pro 2 osoby a 1 dítě 3,5 let
s polopenzí.
Kolik by to vycházelo u Vás děkuji Tomková
Dobrý den,
v případě zájmu o rezervaci Vás poprosíme o kontaktování recepce na
emailovou adresu : recepce@hotelpodlesi.cz
Děkujeme, recepce Hotel Podlesí.
Dobrý den,termin přespání ve vesničce je možný domluvit kde? Mám zájem o červenec.
Dobrý den, Hano, o dostupnosti volných termínů se můžete informovat přímo u poskytovatele na e-mailu: recepce@hotelpodlesi.cz nebo tel. +420 566 664 477, který s Vámi jistě najde pro Vás nejlepší termín. Nebo při výběru možnosti Online rezervace si Vámi preferovaný termín můžete rovnou rezervovat v online kalendáři. V tomto případě již nemusíte nikam telefonovat a termín máte garantovaný :) Pěkný den
Dobrý den. Zajímalo by mě jak je to s výběrem určitého domečku. Je tam vlastní výběr nebo je mi přidělen jakýkoliv. Děkuji
Dobrý den, Dalibore, opravdu nás to mrzí, ale bohužel se nám nepodařilo informaci u hotelu prověřit. Kontaktujte proto prosím přímo provozovatele na tel. +420 566 664 477 nebo e-mailu recepce@hotelpodlesi.cz, jistě Vám rádi zodpoví veškeré vaše dotazy. Pěkný den :) Kačka
Rádi bychom přijeli v půli srpna,bude mi to mozne,jsme důchodci a 3 vnoučata.Jednalo by se o 5dni s polopenzí v domečku popelky.Prosim o odpověď je li to mozne a alespoň pribliznou cenovou relací.Take do kdy pobyt objednat a vzhledem k epid.situaci lze i stornovat .Dekuji.
Dobrý den, Hano, v rámci této nabídky je možné zakoupit pobyt pouze na 3 dny pro 2 osoby a 2 děti do 11,9 let. Samozřejmě se můžete domluvit přímo s hotelem, že zakoupíte 2 vouchery, a tak si prodloužíte pobyt a 3. dítě doplatíte na místě. Nicméně tedy doporučujeme předem kontaktovat přímo hotel na tel. +420 566 664 477 nebo e-mailu recepce@hotelpodlesi.cz a domluvit si s nimi veškeré podrobnosti, a podle toho následně zakoupit voucher. A samozřejmě pokud byste měla jakékoli otázky, můžete kontaktovat také naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :) Kačka
dobry den,a jak je to u ditete,ktere ma vic jak 12let?dekuji hezky den Kramarova
Dobrý den, Gabrielo, v rámci této nabídky je pobyt doporučen pro děti do 12 let, proto jsou v nabídce uvedeny pouze výše příplatků za tuto věkovou kategorii. Pokud byste tedy chtěla pobyt navštívit se starším dítětem, obraťte se prosím přímo na recepci na hotelu na tel. +420 566 664 477 nebo e-mailu recepce@hotelpodlesi.cz, kde se na všem blíže domluvíte, a kde Vám sdělí, jaký je příplatek za dítě starší 12 let . Pěkný den :-) Kačka
Dobrý den, bude letos chodit Mikuláš.
Děkuji za info, s pozdravem Věra Madronová
Dobrý den, Věro :) je mi líto, ale bohužel se nám nepodařilo tuto informaci ověřit. Kontaktujte proto prosím přímo poskytovatele na tel. +420 566 664 477 či e-mailu recepce@hotelpodlesi.cz. Pěkný den :)
Dobrý den, je možné ubytování v hotelu?
Dobrý den, Jano, z důvodu aktuální mimořádné situace a s tím souvisejících vládních opatření je podnik uzavřen. Vouchery můžete využít po opětovném otevření podniku. Pokud by se situace změnila, budeme informace aktualizovat. Pěkný den :)
Dobrý den, je možné zajistit bezlepkovou stravu? Děkuji
Dobrý den, Šárko,
s takovým dotazem Vám doporučuji kontaktovat přímo hotel, se kterým se
již budete i eventuálně moc konkrétně na této stravě domluvit. :-) Zde
přikládám kontakt: recepce@hotelpodlesi.cz
, +420 566 664 477.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, jak by to bylo s případným uzavřením? Bude možné využít
voucher i později po uvolnění restrikcí? Jedná se mi o nabídku pobytu do
31. 1. 2021.
Děkuji
Dobrý den, Marcelo, pokud byste zakoupila voucher s platností do 31.1.2021 a z důvodů opatření či celkové koronavirové situace nebylo možné voucher využít, budeme vše řešit individuálně. Primárně se však snažíme vouchery prodlužovat. Pěkný den :)
Dobrý den, nají se u večeře i vegetarián? Díky za odpověď.
Dobrý den,
ano, večeře pro vegetariány je určitě možná.
V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Recepce Hotel Podlesí.
Dobrý den, je možnost přistýlky? Pokud ano, za jakou cenu. Máme
3 děti.
Děkuji
Dobrý den, Danielo.
Možnost přistýlky závisí na konkrétním termínu a domečku. Proto vám
doporučuji se s tímto dotazem obrátit přímo na recepci na hotelu
(telefonní číslo +420 566 664 477 nebo email recepce@hotelpodlesi.cz).
Přeji hezký zbytek dne. :-)
Dobrý den, každá rodina má k dispozici celý domeček nebo jen část? Děkuji
Dobrý den, Jozefe :)
rodina má pro sebe vždy celý domeček. V podkroví najdete postele a
v přízemí se nachází společenská místnost.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Prosím o informaci,zda je možné ubytování na dvě až tři noci v některém z domečků pro čtyři osoby-68,14,15,16 let(děda s vnukama)nikde jsem tuto informaci nenašel.Zároveň bych chtěl vědět cenu tohoto pobytu s polopenzí.
Dobrý den, Vratislave, tato nabídka byla koncipována pro 2 dospělé a 2 děti do 11,9 let na 2 noci a bohužel její platnost již vypršela. Nicméně můžete zkusit kontaktovat přímo hotel Podlesí na e‑mailu recepce@hotelpodlesi.cz nebo telefonicky na +420 566 664 477, se kterými se můžete domluvit na případné individuální nabídce pro 4 osoby uvedeného věku. Pěkný den :) Kačka