
Termín
V období do 15. 10. 2021 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném pokoji typu Superior pro 2 osoby
Strava: Polopenze
- Polopenze formou bufetu pro 2 osoby po dobu pobytu
Wellness
- Neomezené využití vnitřního bazénu
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
Jak uplatnit
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Změna ani zrušení rezervovaného termínu již není možná. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Zrušení ani změna již zamluveného termínu není možná. Při nedostavení se na pobyt voucher propadá v plné výši a takový voucher nelze refundovat. Rezervace provádějte e‑mailem na booking@miramare.hr nebo na tel. +385993972903. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HR. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Děti
- Dítě do 5,9 let na lůžku s rodiči: zdarma
- Dětská postýlka: 15 €/noc
Příplatky
- Vstup do spa zóny (2 hodiny): 20 €/osoba
- finská sauna, turecké lázně, chromosauna, teplá lavice, relax zóna
- Domácí mazlíčci: 20 €/den (do 10 kg)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
Storno podmínky
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Benefity
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
Využijete pro:
Cestování - Rekreace (Benefity Premium)
Cestování - Edenred Benefits
Cestování FKSP - Edenred Benefits
Jak funguje převod benefitních bodů?
FKSP
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Doklady
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 4. 10. 2021 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném pokoji typu Superior pro 2 osoby
Strava: Polopenze
- Polopenze formou bufetu pro 2 osoby po dobu pobytu
Wellness
- Neomezené využití vnitřního bazénu
Ostatní služby
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
Jak uplatnit
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Změna ani zrušení rezervovaného termínu již není možná. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Zrušení ani změna již zamluveného termínu není možná. Při nedostavení se na pobyt voucher propadá v plné výši a takový voucher nelze refundovat. Rezervace provádějte e‑mailem na booking@miramare.hr nebo na tel. +385993972903. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HR. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Děti
- Dítě do 5,9 let na lůžku s rodiči: zdarma
- Dětská postýlka: 15 €/noc
Příplatky
- Vstup do spa zóny (2 hodiny): 20 €/osoba
- finská sauna, turecké lázně, chromosauna, teplá lavice, relax zóna
- Domácí mazlíčci: 20 €/den (do 10 kg)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 10 €/den (venkovní stání)
Storno podmínky
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Benefity
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
Využijete pro:
Cestování - Rekreace (Benefity Premium)
Cestování - Edenred Benefits
Cestování FKSP - Edenred Benefits
Jak funguje převod benefitních bodů?
FKSP
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Doklady
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 10. 9. 2021 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném pokoji typu Superior pro 2 osoby
Strava: Polopenze
- Polopenze formou bufetu pro 2 osoby po dobu pobytu
Wellness
- Neomezené využití vnitřního bazénu
Ostatní služby
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
Jak uplatnit
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Změna ani zrušení rezervovaného termínu již není možná. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Zrušení ani změna již zamluveného termínu není možná. Při nedostavení se na pobyt voucher propadá v plné výši a takový voucher nelze refundovat. Rezervace provádějte e‑mailem na booking@miramare.hr nebo na tel. +385993972903. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HR. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Děti
- Dítě do 5,9 let na lůžku s rodiči: zdarma
- Dětská postýlka: 15 €/noc
Příplatky
- Vstup do spa zóny (2 hodiny): 20 €/osoba
- finská sauna, turecké lázně, chromosauna, teplá lavice, relax zóna
- Domácí mazlíčci: 20 €/den (do 10 kg)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 10 €/den (venkovní stání)
Storno podmínky
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Benefity
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
Využijete pro:
Cestování - Rekreace (Benefity Premium)
Cestování - Edenred Benefits
Cestování FKSP - Edenred Benefits
Jak funguje převod benefitních bodů?
FKSP
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Doklady
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 21. 8. 2021 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném pokoji typu Superior pro 2 osoby
Strava: Polopenze
- Polopenze formou bufetu pro 2 osoby po dobu pobytu
Wellness
- Neomezené využití vnitřního bazénu
Ostatní služby
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
Jak uplatnit
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Změna ani zrušení rezervovaného termínu již není možná. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Zrušení ani změna již zamluveného termínu není možná. Při nedostavení se na pobyt voucher propadá v plné výši a takový voucher nelze refundovat. Rezervace provádějte e‑mailem na booking@miramare.hr nebo na tel. +385993972903. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HR. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Děti
- Dítě do 5,9 let na lůžku s rodiči: zdarma
- Dětská postýlka: 15 €/noc
Příplatky
- Vstup do spa zóny (2 hodiny): 20 €/osoba
- finská sauna, turecké lázně, chromosauna, teplá lavice, relax zóna
- Domácí mazlíčci: 20 €/den (do 10 kg)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 10 €/den (venkovní stání)
Storno podmínky
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Benefity
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
Využijete pro:
Cestování - Rekreace (Benefity Premium)
Cestování - Edenred Benefits
Cestování FKSP - Edenred Benefits
Jak funguje převod benefitních bodů?
FKSP
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Doklady
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Odkud nejlépe pozorovat chorvatskou oblohu plnou hvězd? Z okna pětihvězdičkového hotelu!
Lázeňské město na severu Chorvatska se nachází v malebném Kvarnerském zálivu a přibližně 30 km od Rijeky. Je to mimořádně krásné místo, kde se hory setkávají s mořem a specifické mikroklima podporuje zdraví. Jednou z největších atrakcí Crikvenica jsou oblázkové a písečné pláže a také charakteristická letovisková architektura z dob, kdy zde dříve odpočívaly evropské elity.
Na obzoru se rýsuje ostrov Krk, který můžete navštívit na jednodenním výletu. Crikvenica je také skvělým místem pro milovníky pěší turistiky a vodních sportů - můžete zde plachtit, potápět se nebo se vybláznit na vodních sportech. Zabydlíte se v novém a moderním Hotelu Miramare*****, vychutnáte si také skvělé jídlo a k dispozici budete mít neomezený přístup do vnitřního bazénu přímo v hotelu.
Moderní pokoje a bufetová polopenze
Hotel se nachází cca 600 metrů od centra města a kousek od pláže. Zabydlíte se v pokoji Superior (některé mají i výhled na moře), kde se nachází manželská postel nebo dvě samostatné postele. Nechybí samostatná koupelna se sprchou, klimatizace, televize, minilednice a internetové připojení.
Součástí voucheru je také polopenze formou bufetu - snídaně se podávají od 7:00 do 10:00, večere potom od 19:00 do 21:00.