Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co možná nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@cihlarka.cz (rezervace je platná pouze po e‑mailovém potvrzení ze strany recepce). Případné dotazy směřujte také na telefon +420 499 421 033. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Check-in: od 14:00 do 20:00 hodin, check-out: do 10:00 hodin.
V případě, že potřebujete pronajmout více apartmánů ověřte si jejich dostupnost před zakoupením voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,chci se zeptat na ubytování s dětmi(11,13,16).
Jestli je možnost 2 ložnicí? Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Vlasto,
takovou možnost poskytovatel služby určitě nabízí. Doporučuji tento
požadavek napsat do poznámky, budete-li si voucher kupovat rovnou
s termínem. Při koupi otevřeného voucheru bez termínu doporučuji se
o tomto požadavku domluvit přímo s recepcí hotelu dle podmínek
uplatnění.
Přeji krásný den,
Květoslava
vendula vranova
Dobrý den jsou prosím všechny apartmány s balkonem děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Vendulo,
chcete-li mít jistotu v ubytování v apartmánu s balkónem, doporučuji
Vám tento požadavek napsat do poznámky v případě, že si budete pobyt
kupovat s online rezervací, nebo jej říct přímo poskytovali při rezervaci
v případě, že si voucher u nás zakoupíte bez termínu. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Hana Meduna
Dobrý den, dostaneme se vsude pohodlně i s kočárkem? Děkuji za
odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano, u apartmánů se nachází i výtah a pohyb s kočárkem
po objektu není problém. Hezký den
Svetozár Kúdelka
Dobrý den, nenašel jsem přesnější popis k ubytování. Jsme
2 dospělý a 3 děti. Kolik postelí je v apartmánu? Děkuji
Apartmány Cihlářka
dobrý den osmnact
vendula vranova
Dobrý den lze dokoupit polopenze děkuji Vranova
Apartmány Cihlářka
dobrý den ano určitě
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,chci se zeptat na ubytování s dětmi(11,13,16).
Jestli je možnost 2 ložnicí? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Vlasto,
takovou možnost poskytovatel služby určitě nabízí. Doporučuji tento požadavek napsat do poznámky, budete-li si voucher kupovat rovnou s termínem. Při koupi otevřeného voucheru bez termínu doporučuji se o tomto požadavku domluvit přímo s recepcí hotelu dle podmínek uplatnění.
Přeji krásný den,
Květoslava