Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu rezerwacja@sunandsnow.pl nebo na tel. +48224502626. Při rezervaci uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučuje se provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Vratná kauce: Na začátek pobytu je nutné složit vratnou kauci v hodnotě 300 PLN, která slouží k pokrytí případných škod.
Poplatek za úklid: Hotel vyžaduje povinný poplatek za závěrečný úklid apartmánu ve výši 170 PLN.
Vyzvednutí klíčů na adrese: ul. Górna 19, Szklarska Poręba (tel. 882 024 003, 882 024 009 a 532 467 934)
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Max. kapacita apartmánu je 4 osoby a zahrnuje i děti.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je možné po dohodě přímo s provozovatelem objednat
dvoupokojový apartmán nebo jsou v rámci slevomatu možné jen 1pokojové.
Děkuji za info.
Slevomat.cz
Dobrý den, Dane, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na
provozovatele na emailu rezerwacja@sunandsnow.pl
nebo tel. +48 22 450 26 26, kde se můžete zkusit dohodnout na případné
změně ubytování oproti variantě ve voucheru. V rámci nabídky na
Slevomatu je možné zakoupit pouze vouchery s ubytování ve 4 lůžkovém
apartmánu. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné po dohodě přímo s provozovatelem objednat dvoupokojový apartmán nebo jsou v rámci slevomatu možné jen 1pokojové. Děkuji za info.
Dobrý den, Dane, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na provozovatele na emailu rezerwacja@sunandsnow.pl nebo tel. +48 22 450 26 26, kde se můžete zkusit dohodnout na případné změně ubytování oproti variantě ve voucheru. V rámci nabídky na Slevomatu je možné zakoupit pouze vouchery s ubytování ve 4 lůžkovém apartmánu. Pěkný den :)