Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +382 693 093 10 nebo e‑mailem na info@apartmentspasha.com
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s kódem voucheru na pomoc@slevomat.cz
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády Černé Hory. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
doprava bohužel není součástí uvedené nabídky, proto pro její
zajištění zkuste, prosím, kontaktovat přímo poskytovatele služby, se
kterým se eventuálně budete moci na této možnosti již domluvit. Zde
přikládám kontakt: info@apartmentspasha.com
, +382 69 309 310.
Přeji krásný den,
Květoslava
Tereza Lisá
Dobrý den, pro dvě osoby si musím koupit dva vouchery nebo jeden?
Slevomat.cz
Dobrý den, Terezo, pro 2 osoby stačí zakoupit jeden společný voucher.
Počet osob si sama navolíte při objednávce voucheru. Pěkný den
:) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
jde zajistit dopravu?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Michaelo,
doprava bohužel není součástí uvedené nabídky, proto pro její zajištění zkuste, prosím, kontaktovat přímo poskytovatele služby, se kterým se eventuálně budete moci na této možnosti již domluvit. Zde přikládám kontakt: info@apartmentspasha.com , +382 69 309 310.
Přeji krásný den,
Květoslava