1/17
Jarní pobyt ve Špindlerově Mlýně: polopenze a neomezená relaxace ve wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Zuzana Bujárková
Dobrý den. Když si teď objednám u Vás pobyt a pobyt bude zrušen
z důvodu Covid, budou mi vraceny vsechny peníze? Nebo jak se to řeší?
Děkuji za odpověď. Bujárková Zuzana
Slevomat.cz
Dobrý den, Zuzano, pokud byste zakoupila voucher na pobyt a z důvodu Covidu Vám bude rezervace zrušena, budeme to samozřejmě řešit dle aktuální situace. Snažíme se vouchery prodlužovat, aby bylo možné je využít v klidnější době nebo hledáme případná další individuální řešení. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den
Chtěla bych se zeptat
Kdybych si chtěla objednat
Pobyt na 3dny pro dva začátkem
Července
Zdali by to šlo a kolik by to stálo
Děkuji a s pozdravem m.drabova
E
Dobrý den, Marie, v rámci této nabídky lze zakoupit pobyt s termínem pouze do 26.6.2021. Pokud tedy máte zájem o pozdější, již prázdninový, termín, Můžete se obrátit přímo na hotel a domluvit se s nimi na nějaké individuální nabídce. Případně si také můžete nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka, a tak by Vám případná další akce s pozdějšími termíny neunikla. Pěkný den :) Kačka