Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si ověřte volnou kapacitu ve vybraném termínu. Rezervaci proveďte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@spindl-hotelpraha.cz nebo na tel. +420 499 523 516 – při rezervaci uveďte kód voucheru.
Hodnotu voucherů je možné sčítat, a pobyt si tak prodloužit.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den
Chtěla bych se zeptat
Kdybych si chtěla objednat
Pobyt na 3dny pro dva začátkem
Července
Zdali by to šlo a kolik by to stálo
Děkuji a s pozdravem m.drabova
E
Slevomat.cz
Dobrý den, Marie, v rámci této nabídky lze zakoupit pobyt s termínem
pouze do 26.6.2021. Pokud tedy máte zájem o pozdější, již prázdninový,
termín, Můžete se obrátit přímo na hotel a domluvit se s nimi na nějaké
individuální nabídce. Případně si také můžete nastavit upozornění na
nové nabídky obchodníka, a tak by Vám případná další akce
s pozdějšími termíny neunikla. Pěkný den :) Kačka
Zuzana Bujárková
Dobrý den. Když si teď objednám u Vás pobyt a pobyt bude zrušen
z důvodu Covid, budou mi vraceny vsechny peníze? Nebo jak se to řeší?
Děkuji za odpověď. Bujárková Zuzana
Slevomat.cz
Dobrý den, Zuzano, pokud byste zakoupila voucher na pobyt a z důvodu
Covidu Vám bude rezervace zrušena, budeme to samozřejmě řešit dle
aktuální situace. Snažíme se vouchery prodlužovat, aby bylo možné je
využít v klidnější době nebo hledáme případná další individuální
řešení. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den
Chtěla bych se zeptat
Kdybych si chtěla objednat
Pobyt na 3dny pro dva začátkem
Července
Zdali by to šlo a kolik by to stálo
Děkuji a s pozdravem m.drabova
E
Dobrý den, Marie, v rámci této nabídky lze zakoupit pobyt s termínem pouze do 26.6.2021. Pokud tedy máte zájem o pozdější, již prázdninový, termín, Můžete se obrátit přímo na hotel a domluvit se s nimi na nějaké individuální nabídce. Případně si také můžete nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka, a tak by Vám případná další akce s pozdějšími termíny neunikla. Pěkný den :) Kačka