Rezervaci můžete změnit 24 hodin před rezervovaným termínem. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". V případě zrušení rezervace méně než 24 hodin před domluveným termínem, nebo v případě, že se na termín nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Rezervaci s online rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Voucher bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, jak by se prosím řešilo, kdyby i do konce platnosti voucheru
zůstalo zavřeno, a nebylo by tedy možné vstupy využít? Mám teď na mysli
hlavně permanentku…
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano,
pokud by situace nedovolovala do konce platnosti voucher využít, snažíme se
s poskytovateli domluvit prodloužení platnosti voucherů, aby bylo možné je
využít v klidnějším období. Případně individuálně s každým
zákazníkem řešíme náhradní možnosti. Bude-li i Váš voucher
prodloužen zjistíte na svém profilu nebo po zadání kódu voucheru zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru.
V případě že jste již voucher uplatnila u provozovatele a nebude možné
vstupy vyčerpat, tak s provozovatelem jistě naleznete nějaké řešení,
abyste mohla vstupy například využít po znovuotevření podniku.
Pokud byste měla k uplatnění voucheru jakékoli otázky, můžete
kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář
slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším
poradíme. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jak by se prosím řešilo, kdyby i do konce platnosti voucheru zůstalo zavřeno, a nebylo by tedy možné vstupy využít? Mám teď na mysli hlavně permanentku…
Děkuji
Dobrý den, Jano,
pokud by situace nedovolovala do konce platnosti voucher využít, snažíme se s poskytovateli domluvit prodloužení platnosti voucherů, aby bylo možné je využít v klidnějším období. Případně individuálně s každým zákazníkem řešíme náhradní možnosti. Bude-li i Váš voucher prodloužen zjistíte na svém profilu nebo po zadání kódu voucheru zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru.
V případě že jste již voucher uplatnila u provozovatele a nebude možné vstupy vyčerpat, tak s provozovatelem jistě naleznete nějaké řešení, abyste mohla vstupy například využít po znovuotevření podniku.
Pokud byste měla k uplatnění voucheru jakékoli otázky, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :)