Praha levně a u lesa, stranou od lidí: pobyt až na 12 nocí, po ránu švédské stoly u snídaně
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Dostupné kapacity a rezervaci provádějte na e‑mailu sales@hotel-globus.cz předem.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Pro děti je připraveno u hotelu dětské hřiště.
- Domácí mazlíčci: 100 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den. Jak objednat dva dospělé a 14ti letou vnučku.
Děkuji
Dobrý den,
není problém, stačí to zapsat do objednávky a budete na místě doplácet
399 Kč za 1 noc za vnučku.
Dobrý den, jsme dvě rodiny. 1 dospělá osoba + 1 dítě 12let. A druhá
rodina 1 dospělá osoba a dvě děti (16 a 13let) Jak máme objednat vouchery
aby jsme měli jistotu, že nás ubytujete? Jednalo by se o termín v srpnu.
Děkuji Řehák
Pokud by byla možnost volného apartmánu, nebráníme se ani této
možnosti.
Dobrý den, Radku, voucher si můžete koupit buď bez termínu, nebo již s termínem. Pokud si zvolíte variantu bez termínu, zakoupíte si 2 vouchery a termín si poté zarezervujete přímo v hotelu. Můžete se s hotelem také domluvit předem, zjistit volné kapacity na požadovaný termín, a poté jen dokoupit vouchery a sdělit hotelu jejich kódy pro pozdější uplatnění. Nebo si zvolíte variantu s online termínem, kdy si opět zvolíte počet osob a dětí a rovnou si vyberete nějaký z volných termínu v online kalendáři. Tím je vaše rezervace automaticky potvrzena. Pokud byste měli zájem o apartmán či společný pokoj, můžete se zkusit domluvit přímo s hotelem na tel. +420 296 799 508 nebo emailu sales@hotel-globus.cz, jistě se vám budou snažit vyjít vstříc. Pěkný den :)
Dobrý den a nesel by jeden ctyrluzkovy pokoj a jeden rodinný pokoj, který bych doplatila, každé dítě chodí spát v jinou dobu a bylo by to tak pro nás jednodušší. Děkuji. Dana
Dobrý den,
ano není problém. Můžeme i tak.
Aureli hotel Globus***
před 2 hodinami
Dobrý den, můžu se prosím zeptat kolik lidí by bylo celkem?
Dobrý den, jedná se o dvě rodiny – 2 dospělí a 2 deti (10 a 7 let),
2 dospělí a take 2 deti (9 a 5 let).
Děkuji. Dana
Dobrý den,
ano tak potom můžete koupit 4 vouchry a ja si Vás zapíšu na 4lůžkové
pokoje.
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,bylo by možné zakoupit 4 vouchery a uplatnit je na čtyřlůžkový pokoj a rodinný pokoj s případným doplatkem v terminu 14.-21.8.2021? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
můžu se prosím zeptat kolik lidí by bylo celkem?
Dobrý den, chci pobyt na 3 dny a budu já – dospělí a 3 děti ve věku 7, 9 a 10let. Mohu uplatnit 2 vouchery pro 2 osoby?
Dobrý den,
ano můžete.
NEJDE MI VLOŽIT DÍTĚ –4 ROKY- NÁKUP NAD 1000KČ MÁM SLEVU
Dobrý den,
slevu na co? To asi není na nás, to přes slevomat.
Dítko dopište jenom do poznámky, ja si s tím poradím.
Dobrý den, v kolik hodin je checkout? Je popřípadě možné ho potom prodloužit?
Dobrý den,
do kdy by jste ho potřebovali?
Není možné dva dospělí a dítě? Nejde přidat dítě v rezervaci
Dobrý den,
ano, dítě je možné. Prosím, kolik je dítěti let?
Děkuji
Sedlářová Zuzana
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.Je možné uschovat si u vás jízdní kola?Děkuji za odpověď.Belková Ludmila.
Dobrý den,
ano, není problém.