Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailu dzavdet@web.de nebo na tel. +382 690 314 74. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
2 děti do 11,9 let na přistýlce se všemi výhodami voucheru
Jako přistýlka slouží rozkládací pohovka
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, koupili jsme od Vás voucher, celkem cena za 2 dospělé + dvě
děti (7 a 8 let). Cena celkem 20700kč. V kalkulaci byl pokoj 2lůžkový +
2× přistýlka. Je to tedy ten velký pokoj s balkónem? Děkuji
Pražáková
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro, informace o tom v jakém pokoji budete ubytováni,
kontaktujte přímo hotel na e-mailu: dzavdet@web.de nebo tel. +382
69 031 474. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte
potíže, rádi to vyřídíme za vás, kontaktujte nás na: pomoc@slevomat.cz. Pěkný
den, Tomáš
Jana
Dobrý den. Dovolená je bez dopravy? A pláž je písečná? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, doprava je vlastní a není tedy v ceně voucheru.
Z Prahy pojedete autem přibližně 16 hodin. Pláž nedaleko hotelu je
písečná, můžete na ní dojít procházkou nebo můžete využít
pravidelnou dopravu tam a zpět. Pěkný den :) Kačka
Jiří Pomahač
Dobrý den, v nabídce máte uvedeno 2 děti do 11,9 let na přistýlce se
všemi výhodami voucheru. Pokud si navolím 2 děti ve věku 8 let a 2 roky
u kterých je poznámka dítě zdarma s nárokem na stravu a lůžko, cena se
navýší o 3420 kč. Prosím o vysvětlení.
Děkuji za odpověď
Jirka
Slevomat.cz
Dobrý den, Jiří :)
nyní jsem vše prověřil a ano, v hlavní sezóně je v nabídce i menší
pokoj bez rozkládají pohovky. Zde ale nemůžete být ubytován s dětmi.
Příplatek je tak za větší pokoj s rozkládací pohovkou. Vše je uvedené
i přímo v nabídce. Děti jsou stále zdarma, jak je uvedeno, ale je nutné
mít rezervovaný větší pokoj.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, koupili jsme od Vás voucher, celkem cena za 2 dospělé + dvě děti (7 a 8 let). Cena celkem 20700kč. V kalkulaci byl pokoj 2lůžkový + 2× přistýlka. Je to tedy ten velký pokoj s balkónem? Děkuji Pražáková
Dobrý den, Petro, informace o tom v jakém pokoji budete ubytováni, kontaktujte přímo hotel na e-mailu: dzavdet@web.de nebo tel. +382 69 031 474. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi to vyřídíme za vás, kontaktujte nás na: pomoc@slevomat.cz. Pěkný den, Tomáš