Dobrý den, olej mi stále nedorazil, nevíte, kde je chyba?
Slevomat.cz
Dobrý den, mrzí nás, že Vám objednávka ještě nebyla doručena.
Poprosím Vás s tímto problémem nás kontaktujte přes náš kontaktní
formulář slevomat.cz/kontakt a my Vám rádi zjistíme další informace.
Pěkný den :)
Aleš Folwarczný
Dobrý den, je lisovaný za studena?
Slevomat.cz
Dobrý den, Aleši, je mi líto, ale bohužel se nám nepodařilo přes
veškerou snahu tuto informaci ověřit. Kontaktujte proto prosím přímo
poskytovatele na tel. +420 733 133 648 či e-mailu info@organis.cz. Pěkný
den :)
Oleksandra Havryljuk
dobrý den mohu platit bonusovými kredity?
Slevomat.cz
Dobrý den, Oleksandro, záleží na tom, jaké kredity máte. Máte-li
kredity, které jsou určeny na kategorii potraviny-přísady na vaření, lze
kredity využít. Pokud si nejste jistá, ozvěte se na naší zákaznickou
podporu přes kontaktní formulář https://www.slevomat.cz/kontakt nebo
na email podpora@slevomat.cz a tam
Vám poradíme více. :) Krásný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, olej mi stále nedorazil, nevíte, kde je chyba?
Dobrý den, mrzí nás, že Vám objednávka ještě nebyla doručena. Poprosím Vás s tímto problémem nás kontaktujte přes náš kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt a my Vám rádi zjistíme další informace. Pěkný den :)