Otevřené vouchery: Po zakoupení voucheru proveďte rezervaci vašeho termínu co nejdříve na telefonu 481 523 304 (8:00–16:00), 604 246 873 (8:00–22:00) nebo na e‑mailu helena@rokytnice.com
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 12 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 12 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, opravdu ten voucher platí jen do 30.6. 2021 ,když od 12/2020
až doteď bylo zavřeno? Dostala jsem od dcery na den matek, jsme z Ostravy a
doladit termín do konce června bude problém 🙈. Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro,
o prodloužení voucherů průběžně a s ohledem na současnou situaci
jednáme. Samozřejmě si uvědomujeme, že současná situace je náročná a
děláme vše proto, aby každý mohl svůj voucher v klidu využít. Zda budou
prodlouženy i Vaše vouchery zjistíte na svém profilu nebo po zadání kódu
voucherů zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru.
Pokud byste měla k uplatnění voucherů jakékoliv otázky, můžete
kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář
slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším
poradíme.
Pěkný den,
Květoslava
Roman Svěch
Dobrý den ,
chtěl bych se zeptat ,jestli budete přidávat termíny na léto 7–8 měsíc?
Na slevomatu jsou rezervace pouze do konce června.
Děkuji
Hotel Helena
Zdravím, ano určitě připravujeme a v květnu se něco objeví ,
případně mi napište mail ať Vám udělám předběžnou rezervaci .
Iveta Boháčová
Dobrý den , pokud by již bylo otevřeno od 24.5.2021, chtěla bych si
rezervovat pokoj pro 2 osoby ,24–30.5 ( 6 nocí s polopenzí).
Prosím o informaci ,jestli mi můžete na tento termín pokoj rezervovat.
Děkuji Boháčová
Hotel Helena
Dobrý den, v termínu, který požadujete mám objednanou skupinu tak
bohužel by bylo obsazeno. Ideálně jestli můžete posunout na červen ???
Děkuji za odpověď, můžeme komunikovat na mailu . helena@rokytnice.com
děkuji Petr Štens
Petr Kovář
Dobrý den, je možné se u Vás ubytovat se psy střední velikosti, mají
19–20 kg ? Máme 2 nekonfliktní čistotné fenky Sibiřský husky. Jestli
že ANO, kolik se platí za psa/noc. Předem děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře, v hotelu se mohou ubytovat pouze psi do deseti kilo.
Přeji hezký den Simona
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, opravdu ten voucher platí jen do 30.6. 2021 ,když od 12/2020 až doteď bylo zavřeno? Dostala jsem od dcery na den matek, jsme z Ostravy a doladit termín do konce června bude problém 🙈. Dekuji
Dobrý den, Petro,
o prodloužení voucherů průběžně a s ohledem na současnou situaci jednáme. Samozřejmě si uvědomujeme, že současná situace je náročná a děláme vše proto, aby každý mohl svůj voucher v klidu využít. Zda budou prodlouženy i Vaše vouchery zjistíte na svém profilu nebo po zadání kódu voucherů zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru. Pokud byste měla k uplatnění voucherů jakékoliv otázky, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme.
Pěkný den,
Květoslava