Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte v dostatečném předstihu, co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu reservation@hotelinternational.cz nebo na tel. +420 542 122 811 nebo 542 122 111. Při rezervaci uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,rádi bychom navštívili váš hotel, nabízíte i parkování
pro hosty?
Slevomat.cz
Dobrý den, Andreo,
možnost parkování hotel samozřejmě poskytuje, a to s příplatkem
400 Kč/den.
Přeji krásný den,
Květoslava
Jana Snášelová
Dobrý večer,
Příští týden k vám máme přijet, chtěla bych vědět zda se budeme
muset prokazovat negativními testy nebo ne, popřípadě jestli jsou nějaké
jiné podmínky kromě roušky/respirátoru, desinfekce atd.
Děkuji J.S.
Děkuji za info
Best Western Premier Hotel International Brno
Dobrý den paní Snášelová,
dle nového nařízení Vlády České republiky č. 471 ze dne 17. května
2021 je možno poskytovat ubytovací služby od 24. května 2021 do
odvolání, a to pouze osobám, které nemají klinické příznaky onemocnění
COVID-19, a prokáží, že absolvovaly nejdéle 48 hodin před nástupem na
ubytování RT-PCR test nebo POC test s negativním výsledkem, mají platný
certifikát o provedení kompletního očkování proti COVID-19 anebo mají
laboratorní potvrzení o prodělání onemocnění COVID-19 od něhož
uplynulo méně jak 90 dní. V opačném případě, nemůže být host, ač
má platné rezervační potvrzení ubytován.
Děkuji za pochopení a jsem s pozdravem
Kateřina Sopková
rezervační oddělení
Pepa Krátký
Dobrý den, měl bych zájem o delší ubytování na 3 noci (např. od
čtvrtka do neděle, od pátku do pondělí nebo od soboty do úterý). Je tato
varianta možná?
Slevomat.cz
Dobrý den, Pepo, v rámci této nabídky lze zakoupit pobyt pouze na
2 nebo 3 dny. Pokud byste si chtěl pobyt prodloužit, můžete zkusit
kontaktovat přímo hotel na tel. +420 542 122 811 nebo emailu reservation@hotelinternational.cz
a domluvit se s nimi na případné individuální nabídce. Pěkný
den :)
Jaromír Pecina
Dobrý den, v případě že bychom cestovali tři a potřebovali druhý
samostatný pokoj pro jednoho, jaká by byla cesta tohoto samostatného pokoje a
případně jak ho objednat ?
Děkuji. JP
Best Western Premier Hotel International Brno
Dobrý den, 3. osobu lze ubytovat za příplatek 900 Kč/noc na přistýlce
nebo v samostatném pokoji – zde bychom účtovali příplatek 1400 Kč/noc
vč. DPH, bohaté snídaně formou bufetu, městský poplatek 21 Kč/os/noc se
hradí extra od 1/1/2021. Prosíme o upřesnění, kterou variantu preferujete
na email: reservation@hotelinternational.cz
s Vaším jménem a číslem voucheru. Lze také objednat přes Slevomat
další voucher v hodnotě 1790 Kč/noc za samostatný pokoj. Děkujeme za
zprávu.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,rádi bychom navštívili váš hotel, nabízíte i parkování pro hosty?
Dobrý den, Andreo,
možnost parkování hotel samozřejmě poskytuje, a to s příplatkem 400 Kč/den.
Přeji krásný den,
Květoslava