Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +39 0200 614 935 nebo e‑mailem na booking@hotelselling.it
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 8 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 8 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,máme u Vás zakoupený pobyt,ale nikde nemůžu najít v kolik
hodin se podávají večeře.Děkuji za info.Petra
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro, tuto informaci se nám bohužel nepodařilo ověřit.
Informace o podávání večeří můžete zjistit buď přímo v hotelu na
recepci nebo můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu: booking@hotelselling.it
nebo tel.+39 02 0061 4935. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud
s ní máte potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz, rádi to
za vás vyřídíme. Pěkný den, Tomáš
Pavlína Roškotová
Dobrý den, je možnost jed se třemi dětmi 9 , 10 a 15 let . Děkuji
Pavlina
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavlíno,
tato nabídka je bohužel koncipována pouze pro 4 osoby. Takže pokud by jel
jen jeden dospělý a tři děti, tato možnost by určitě byla. :-) Pro více
informací se můžete samozřejmě obrátit i přímo na hotel. Zde
přikládám kontakt: booking@hotelselling.it
, +39 02 0061 4935.
Přeji krásný den,
Květoslava
Sára
Dobrý den, kolik cca. stojí plážový servis?
Slevomat.cz
Dobrý den, Sáro,
pro informaci ohledně eventuálních příplatků za plážový servis
doporučuji kontaktovat přímo poskytovatele služby. Zde přikládám kontakt:
booking@hotelselling.it
,+39 02 0061 4935.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,máme u Vás zakoupený pobyt,ale nikde nemůžu najít v kolik hodin se podávají večeře.Děkuji za info.Petra
Dobrý den, Petro, tuto informaci se nám bohužel nepodařilo ověřit. Informace o podávání večeří můžete zjistit buď přímo v hotelu na recepci nebo můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu: booking@hotelselling.it nebo tel.+39 02 0061 4935. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz, rádi to za vás vyřídíme. Pěkný den, Tomáš