Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
5* pobyt v hotelu Hilton u Vltavy: snídaně, neomezený wellness, pozdní check-out i zážitek podle výběru
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu Reservations_Prague@hilton.com nebo na tel. +420 224 841 111 – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Dobré vědět: U varianty s bonusovým zážitkem nahlaste vybraný zážitek při rezervaci pobytu (u online termínů jej uveďte do poznámky).
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit.
- Základní dvoulůžkové pokoje jsou bez možnosti přistýlky.
- Domácí mazlíčci: 800 Kč/pobyt (max. do 30 kg)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (dle aktuální obsazenosti)
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na tel. +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý večer chtěl bych se zeptat zakoupil jsem si u vás pobyt na 28.12 a teď se mají zavírat hotely popřípadě bych se chtěl zeptat jestli jdou vrátit peníze nebo jak to bude díky za odpověď.
Dobry den Davide, radi Vam zmenime datum pobytu. Prosim kontaktujte nase rezervacni oddeleni Reservations_Prague@hilton.com nebo +420 224 841 111. Kolegove Vam radi pomuzou. Prejeme Vam pekny den. Hilton Prague tym
Dobrý den, chci se zeptat dnes jsem si koupila voucher na pobyt přes slevomat.Opravdu jsme tím pádem podřadní hosté jak tady jeden z dotazujicich podotknul?
Dobrý den, Moniko, nákupem voucheru na Slevomatu se nestáváte žádným podřadným hostem. Všichni hosté hotelu mají stejné podmínky a služby v rámci zakoupeného balíčku a ubytování. Na Vámi zmíněný dotaz odpověděl přímo hotel Hilton, že varianta Hilton Suite se snidani znamena ubytovani bud v Hilton Executive Suite nebo Junior Suite (podle aktualni dostupnosti). V soucasne dobe (vzhledem k omezeni sluzeb v navaznosti na Covid situaci) Executive Lounge neprovozujeme pro zadne hosty. Pěkný den :)
Dobrý den,
pokud si zakoupím ubytování pro 2 dospělé + 2děti ( kde se cena
připočítává automaticky) tak je v dané ceně zahrnuta snídaně pro
všechny členy rodiny ?
Dále by mě zajímalo, jaký by jsme měli pokoj v této variantě,
v recenzích jsem se dočetl, že pak rodina měla standartní 20m pokoj
s rozloženým gaučem .
Děkuji za info, s pozdravem Varous
Dobry den pane Varousi, dekujeme Vam za dotaz. Snidane je zahrnuta pro vsechny cleny rodiny po celou dobu pobytu. Rodiny s detmi vetsinou ubytujeme v rodinnem pokoji o velikosti 30m(2) s rozkladaci pohovkou. Dekujeme a budeme se na Vasi rodinu tesit. Hilton Prague Tym
Dobrý den,
jaká je možnost parkování?
Děkuji.
Dobry den Moniko, zaparkovat muzete na venkovnim parkovisti i v podzemnich garazich. Pri prijezdu si vezmete parkovaci listek a pred odjezdem predlozite na recepci. Parkovani je zdarma. Dekujeme a prejeme pekny den. Hilton Prague Tym
Dobrý den, wellness zóna je od dnešního dne v provozu bez omezení? Děkuji.
Dobry den Moniko, dekujeme za Vas dotaz. LivingWell Health Club & Spa je otevren. V celem prostoru se samozrejme dodrzuji veskera opatreni narizena vladou (napr. dodrzovani bezpecnych rozestupu, povinne rousky, maximalni pocet lidi v urcitych zonach a dalsi.). Kolegove na recepci LivingWell Vam vse radi vysvetli. Dekujeme a budeme se na Vas tesit. Hilton Prague Tym
Dotaz k variante Executive. Plati pri ni stejne podminky jako pri standardnim pobytu v Hiltonu? Tzn. pristup do Executive lounge, obcerstveni zdarma atd.? Jednoduse mi jde o to, abych v pripade priplatku za drazsi variantu nespadnul do kategorie ‚druhe cenove‘ jako nejaky podradny zakaznik ze Slevomatu :) Diky za odpoved.
Vazeny Jaroslave, dekujeme za Vas dotaz. Varianta Hilton Suite se snidani znamena ubytovani bud v Hilton Executive Suite nebo Junior Suite (podle aktualni dostupnosti). V soucasne dobe (vzhledem k omezeni sluzeb v navaznosti na Covid situaci) Executive Lounge neprovozujeme pro zadne hosty. Dekujeme a budeme se Vas tesit. Hilton Prague Tym
Dobrý den, píšete, že pobyt je pro 2–4 osoby, ale při objednávání nelze zadat víc než 2 osoby. Chtěla jsem zadat 3 a nejde to. Děkuji za odpověď. Ivana Strunz
Dobry den Ivano, dekujeme za dotaz. Balicky jsou urcene pro dva dospele a deti (pocet a vek si navolite pri rezervaci). Pokud byste potrebovala pomoci s rezervaci, muzete se obratit na nase Rezervacni oddeleni Reservations_Prague@hilton.com nebo cislo +420 224 841 111. Dekujeme a budeme se na Vas tesit. Hilton Prague Tym
Také by mne zajímalo, co znamená
„Děti bez nároku na lůžko“.
Pokud si objednám hotel pro dospělé a děti, děti automaticky ztrácí
nárok na lůžko? – co to znamená?
Také mne zarazilo, že „Základní dvoulůžkové pokoje jsou bez možnosti
přistýlky.“ – pokud si objednám pobyt s dítětem, kde bude spát?
Dobry den Katko, dekujeme za dotaz. Pokud planujete pobyt s Vasimi ratolestmi, navolte si pri objednavce pocet a vek deti, cena se automaticky vypocita. Ta poznamka o zakladnim dvouluzkovem pokoji znamena, ze cena je uvedena bez pristylky a pristylka je za dodatecny poplatek. Pokud byste mela vice dotazu, muzete se obratit na nase rezervacni oddeleni Reservations_Prague@hilton.com nebo cislo +420 224 841 111. Prejem Vam pekny den. Hilton Prague tym
Dobrý den,
kde mohu najít ceníky služeb a menu restaurací?
Na stránkách hotelu nikde nejsou.
Také by mne zajímalo, v kolik hodin chodí pokojské uklízet pokoje.
Děkuji.
Dobry den Katko, dekujeme za dotaz. V soucasne dobe se centralne meni nase
webove stranky a pracujeme na reseni, jak zobrazit jednotliva menu. V tuto
chvili s Vami mohu sdilet alespon stranky naseho krasneho baru na strese https://www.cloud9.cz/domovska-stranka/.
Co se tyka uklidu, chceme, aby Vas pobyt byl co nejpohodlnejsi a bez vyrusovani.
Uklidova sluzba se tedy domluvi na recepci tak, aby vyhovovala Vasim
potrebam.
Dekujeme Vam za Vas zajem a budeme se na Vas tesit. Hilton Prague tym
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
hezký den,
mám zájem o ubytování na termín 30.6.-2.7. pro 3dospělé osoby..v nabídce je 2–4 osoby ale zadat jdou pouze 2 + děti..
je to tedy možné,
díky
košková
Dobry den Vendy, dekujeme za dotaz a Vas zajem o ubytovani :-). Specialni nabidka je urcena pro 2 dospele osoby a az 2 deti. Pokud byste potrebovala pomoci s rezervaci pro 3 dospele, muzete se obratit na nase rezervacni oddeleni Reservations_Prague@hilton.com nebo +420 224 841 111. Kolegove Vam radi pomuzou. Prejeme Vam pekny den a budeme se na Vas tesit. Hilton Prague tym