Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v Beskydech na Valašsku: snídaně či polopenze a neomezený vstup do wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřený voucher: Termín pobytu rezervujte v dostatečném předstihu na e‑mailu recepce@hotelvalaska.cz nebo na tel. +420 725 590 009, při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Případné dotazy vám zodpoví na tel. +420 725 590 009 (volat je možné od 9:00 do 20:00 hodin).
- Dětská postýlka za 80 Kč/noc (nutno domluvit předem)
- Děti do 2,9 let bez nároku na vlastní lůžko a služby zdarma
- Děti od 3 do 8,9 let 735 Kč/noc
- Děti od 9 do 14,9 let 893 Kč/noc
- Děti od 15 do 17,9 let 1 000 Kč/noc
- Domácí mazlíčci: pouze v pokoji za 300 Kč/den + vratná kauce 1000 Kč (pobyt s domácím mazlíčkem je možný pouze v hotelovém pokoji (pobyt s domácím mazlíčkem v apartmánu NENÍ možný))
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (1 parkovací místo / voucher)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den.chtela by sem se zeptat zda se da na pobyt vyuzit prispevek FKSP.dekuji Kristina
Dobrý den, ano za určitých podmínek čerpat příspěvek FKSP lze i u nás. Pro podrobnější informace kontaktujte recepci. Valentová, recepční
Dobry den mate pokoje pro 3 osoby Termin od 13 do17 zari a nakolik by nas to vyslo dekuji
Dobrý den, veškeré informace o cenách naleznete na našich stránkách.
Termín je volný. Pokud máte zájem o balíček, který jste nyní našla na
Slevomatu, zakupte si pobyt z jejich nabídky. V případě dotazů volejte
recepci.
Recepční
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli do saunové zóny mají přístup i malé děti?
Dobrý den, ano, do sauny můžete s dětmi. Při dodržování správného postupu saunování u dětí, následně ochlazování po sauně (vlažnou vodou) není problém. Přeji hezký den. Recepční
Dobrý den,mohla bych využít tento poukaz jeden dospělý a dvě děti věk čtyři a šest let za tuto cenu,nebo jaká by byla cena ,děkuji Juřenová
Dobrý večer, akce je nastavena na portále Slevomat pro 2 dospělé osoby. Pobyt přes týden, nebo přes víkend. Nevím, kterou máte na mysli? Pro více informací volejte na Recepci. tel. 725 590 009. Recepční
Děkuji za odpověď. Ještě by mě zajímalo v jakých časech se
podávají snídaně a večeře.
Předem děkuji za odpověď.
Weingärtner
Dobrý den,
snídaně probíhají od 8–10 hod., večeře od 18–20 hod. Přeji hezký
den. Recepční
Dobrý den,
mohu se zeptat, zda bude wellness tuto zimu otevřené? (vzhledem ke
koronaviru)
Děkuji,
Weingärtner
Dobrý den, ano, od čtvrtku 3.12.2020 máme otevřeno wellness od 10–21 hod. Nemohu zaručit, že budeme v provozu celou zimu dle dané situace Covid-19 u nás v ČR. Recepční
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám zájem o pobyt pro dvě osoby v druhé půli června na 3 dny. Předpokládám, že už budete v provozu. Pokud je to možné, děkuji za odpověď.
Ano je to možné, že již budeme v provozu. Hezký den. recepční