Vložte vybranou hru do košíku a zadejte kód voucheru (v nákupním košíku zaklikněte „Přeji si použít slevový kupon“) a sleva vám bude automaticky odečtena z nákupní ceny v košíku.
Rezervaci hry na webových stránkách proveďte v pracovní dny, v dostatečném předstihu před tím, než budete chtít hru odehrát, aby bylo možné ověřit zadaný voucher a hru vám povolit – tzn. alespoň 24 hodin předem.
Z App Store či Google Play si stáhněte aplikaci Exitovky a zaregistrujte se, případně vytvořte vlastní tým.
Jakmile vám bude hra na základě vaší rezervace na webu exitovky povolena, objeví se vám v aplikaci pod záložkou Hrát.
Na odehrání hry máte celkový limit 8 hodin.
Po celou dobu hraní je nutné mít připojení k internetu.
V případě dotazů či nejasností si vše přečtěte zde.
Hezký den, stále mi nikdo z Exitovky nebyl schopný odpovědět na můj
e-mail.. Jak mám prosím situaci řešit? Chtěli jsme si hru zahrát
30.12. když má být přes aplikaci, dnes je 7.1. a neděje se nic..
Exitovky.cz
Dobrý den, napište nám kdykoli na info@exitovky.cz. Můžete
také zavolat. Jsme vám k dispozici. Postupujte podle návodu na voucheru a
pustíme vám hru. Nemáme žádné nevyřízené objednávky, které by čekaly
na spuštění. Pošlete nám kód, který si přejete uplatnit.
Nikola Mráčková
Hezký den, zakoupila jsem dnes voucher na tuto venkovní únikovou hru a na
e-shopu při uplatnění kódu je napsáno, že kód voucheru je neplatný. Co
s tím? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Nikolo,
s tímto problémem Vám doporučuji kontaktovat přímo naši zákaznickou
podporu, a to na tel. číslo 222 745 354 nebo přes tento formulář: https://www.slevomat.cz/kontakt , kde
Vám budeme schopni více pomoci. :-)
Přeji krásný den, Anna
Exitovky.cz
Dobrý den, můžete nám přeposlat voucher na info@exitovky.cz, my si
naskenujeme QR kód. Je možné, že kód již není platný, ale většinou se
jedná o nedorozumění. Příjemný zbytek roku.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Hezký den, stále mi nikdo z Exitovky nebyl schopný odpovědět na můj e-mail.. Jak mám prosím situaci řešit? Chtěli jsme si hru zahrát 30.12. když má být přes aplikaci, dnes je 7.1. a neděje se nic..
Dobrý den, napište nám kdykoli na info@exitovky.cz. Můžete také zavolat. Jsme vám k dispozici. Postupujte podle návodu na voucheru a pustíme vám hru. Nemáme žádné nevyřízené objednávky, které by čekaly na spuštění. Pošlete nám kód, který si přejete uplatnit.