Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Vámi požadovaný termín doporučujeme nejdříve ověřit s hotelem před zakoupením voucheru na e‑mailu info@villagallistl.cz nebo na tel: 602 604 669. Rezervace poté provádějte pouze na tomto e‑mailu.
Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den. Chtěl bych se Vás zeptat zda do hotelu mohou domácí
mazlíčci (štěňátko mopse). Čistotné, tiché (neštěká). Děkuji za
odpověď.
Villa Gallistl
Hezky den, mazlicci vitani :)
Monika Cikánová
Dobrý den ,
chtěla bych se zeptat jak jsou tam umístěné pokoje a postele v apartmánu
Eduarda Beneše. Zda jsou tam dvě ložnice s postelemi a v jedné ložnici
jestli se v kuchyňce.
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Moniko, apartmán má menší předsíň a dvě ložnice.
V jedné ložnici se nachází dvě lůžka, která mohou být připravena jako
manželská postel či odděleně. V druhé ložnici je jedno samostatné
lůžko. V jedné z ložnic se nachází kuchyňka. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Chtěl bych se Vás zeptat zda do hotelu mohou domácí mazlíčci (štěňátko mopse). Čistotné, tiché (neštěká). Děkuji za odpověď.
Hezky den, mazlicci vitani :)