Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

150 Kč na první objednávku jídla přes Wolt: rozvoz v Praze, Brně, Ostravě a Olomouci

4,7 / 5 Wolt: Doručení jídla a potravin (4 pobočky) 3 487 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Storno podmínky
Benefity
Michal Motúz

Dobrý den, všiml jsem si snížení minimální objednávky na 140 Kč. Platí to i u voucheru přes slevomat anebo je tam stále hranice 180 Kč? Děkuji.

Wolt

Hezký den,

snížení minimální výše objednávky na 140 Kč platí i u voucheru přes Slevomat. :)

Mějte fajn dny,

Jindřich a Wolt tým

Alan

Dobrý den
proč dochází ke skrývání dotazů v této diskusi? Manželka se ptala věcně k ukládání platebních údajů a dat z karty, které provádíte a dotaz byl potlačen – skryt.

Wolt

Hezký den,

na váš dotaz jsme odpověděli, byl jen přesunut pod předchozí příspěvek, protože na něj navazoval. :)

Děkujeme za pochopení a přejeme fajn den,

Jindřich a Wolt tým

Milan

Dobrý den,
když si jídlo vyzvednu nebo sním přímo v restauraci, platí se také poplatek za doručení nebo ne? Pokud ano, v jaké výši? A je možné si objednat jídlo den dopředu na vyzvednutí nebo konzumaci v restauraci.

Wolt

Hezký den, Milane,

aktuální akce platí pouze pro objednávky s doručením, na objednávky s vyzvednutím nebo snězením přímo v restauraci se bohužel nevztahuje. Pro doplnění: U objednávky s vyzvednutím nebo snězením přímo v restauraci se žádný poplatek za doručení neplatí. :)

S konkrétní objednávkou nebo dalšími podrobnostmi vám nejlépe pomůže naše zákaznická podpora. Odepisuje za 30 vteřin a dokáže poradit nebo pomoct s čímkoliv, co se pojí s Woltem. :)

Díky za pochopení a věříme, že si i přesto pochutnáte.

Přejeme fajn dny,

Jindřich a Wolt tým

klient

Dobrý den,

žádnou konkrétní objednávku jsme nevytvořili, protože to nešlo. Ptáme se tedy obecně, proč nelze stejnou platební kartu použít k úhradě několika objednávek v rodině? Je přeci jedno, kdo za objednávku platí a proč číslo a kod platební karty nadále uchováváte i po realizaci objednávky? Prosíme odpovězte zde.

Wolt

Hezký den,

postup vychází z Podmínek poskytování služeb, které najdete na následujícím odkazu: https://wolt.com/cs/terms

K vaší otázce se pojí následující body:

4. Uživatelské účty

4.4. Chcete-li využívat Službu Wolt, musíte zadat číslo platné kreditní karty nebo společnost Wolt informovat o jiném způsobu platby. Společnost Wolt neukládá informace o vašem způsobu platby; tyto informace ukládá třetí strana, která společnosti Wolt poskytuje služby spojené s úhradou

12. Doplňující ustanovení týkající se využívání Služby Wolt

12.7. Uživatel: (i) nepoužije ani se pokusí použít osobní účet Wolt jiného uživatele anebo získat v rámci Služby Wolt osobní platební údaje jiné osoby nebo použít v rámci Služby Wolt osobní platební kartu jiné osoby

Děkujeme za pochopení a přejeme fajn dny,

Jindřich a Wolt tým

klient

Dobrý den,
omlouvám se, ale to co píšete není úplně pravda, ověřovali jsme si to. Platební údaje neukládá pouze třetí strana ale přímo i Wolt, proč jinak by jinou objednávku nešlo zaplatit s platební kartou, která již byla použita? Wolt si právě všechny tyto údaje ukládá zřejmě pro svou potřebu. A snaží se zákazníky „lustrovat“ dle vše možných i nemožných parametrů jako je MAC adresa, číslo platební karty aj… Poprvé se setkáváme s tím, že rodina by pro úhradu nemohla použít platební kartu jiného rodinného člena, což je jinde zcela běžné… Platební údaje jsou opravdu citlivé údaje a schraňovat a propojovat je s identitou lidí byste je prostě neměli… ať už za účelem že chcete lidem znemožnit, aby za manželku zaplatil manžel, nebo za sestru bratr, hrůza horší přístup jsme nezažili…

Wolt

Hezký den,

platební údaje skutečně ukládá výhradně platební systém třetí strany, na Woltu své platební údaje pouze zadáváte. Veškeré ostatní operace, včetně platby a ukládání zmiňovaných údajů, provozuje třetí strana. Frekvence používání karet je limitována třetí stranou, nikoliv Woltem. Používáním Woltu souhlasíte s odstavcem 4.4, kde je tento postup upřesněn, viz. již zmíněné https://wolt.com/cs/terms.

Mrzí nás, že vám tento postup nevyhovuje, funguje primárně jako prevence proti podvodnému jednání. Objednávat z jednoho účtu pro někoho dalšího určitě můžete, ať už objednáte jídlo na jejich adresu, nebo je přizvete do skupinové objednávky. :)

Děkujeme za pochopení a v případě jakýchkoli dalších dotazů prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu, která vám dokáže podrobně, ale hlavně okamžitě s čímkoliv poradit nebo pomoct. :)

Mějte fajn dny,

Jindřich a Wolt tým

klient

Dobrý den, jakožto noví klienti Wolt jsme si s rodinným příslušníkem vytvořili každý na svém telefonu objednávku a koupili slevu na první nákup, platili jsme obojí jednou (společnou) platební kartou. Při snaze o úhradě druhé objednávky hlásilo, že platební karta byla zamčena k jednomu z účtů a nešlo uhradit druhou objednávku. Proč? Podotýkáme, že číslo a kód platební karty jsou citlivá data každého ze zákazníků, nepředpokládáme že by bylo žádoucí, aby tato někdo evidoval (už z důvodu možného zneužití). Proč nemohou 2 klienti platit stejnou platební kartou? Co je to za vychytávku?

Wolt

Hezký den,

ohledně informací ke konkrétním objednávkám prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu přímo v aplikaci nebo na webu wolt.com, případně na mailové adrese support@wolt.com.

Obratem vám se vším pomohou a vysvětlí veškeré podrobnosti ohledně plateb a zároveň jejich bezpečnosti. :)

Předem díky za trpělivost a pochopení.

Přejeme fajn dny,
Jindřich a Wolt tým

V.

Dobrý den,
zákazníků si vážíte tím způsobem, že když někomu nejde zadat objednávka přes Iphone či jiný smartphone, tak jeho účet a MAC číslo okamžitě zablokujete, aniž byste zákazníkovi vyšli vstříc? Proč Vaše zákaznická linka komunikuje často arogantně a v případě problémů, pouze řeknou, že na daný telefon nelze objednat, ale nikdo neřeší příčinu problému,proč je takový zákazník ve výsledku zablokován? Dost divná politika se kterou jsme se jinde nesetkali… Jakoby Wolt neměl zájem ani o nové, ani o stávající zákazníky…

Wolt

Hezký den,

moc se omlouváme za vaši nepříjemnou zkušenost. Pokud se skutečně jednalo o vaši první objednávku s doručením na prvním a jediném uživatelském účtu na Woltu, kontaktujte prosím support@wolt.com a kromě upřesnění problému poproste o propojení s pozicí Support Lead pro ČR. Propojí vás s vedením naší zákaznické podpory. Určitě vám rádi pomohou a vše se vyjasní.

Moc díky za pochopení, mějte se krásně,

Jindřich a Wolt tým

Tereza

Dobrý den, zajímalo by mě, proč jsou tyto vouchery vždy jen pro nové zákazníky? Neměli byste si spíše vážit stálých zákazníků, než je znevýhodňovat?

Předem děkuji za odpověď.

Wolt

Hezký den, Terezo,

stálých zákazníků si samozřejmě velmi vážíme a připravujeme pro ně pravidelně kampaně, které komunikujeme přes náš newsletter, sociální sítě (zejména Instagram https://www.instagram.com/wolt.czech/), nebo přímo v aplikaci – například dopravu zdarma minulý týden na výročí sametové revoluce. :)

Doporučujeme tedy sledovat i ostatní kanály, protože jak říkáte, partnerství se Slevomatem je primárně zaměřené na nové uživatele Woltu.

Díky za pochopení a fajn dny,

Jindřich a Wolt tým

Iva

Dobrý den, proč se cena akce na Slevomatu neustále snižuje (bývalo 200 Kč, nyní jen 150 Kč) a cena jídel oproti tomu neustále zvyšuje?

Slevomat.cz

Dobrý den, Ivo, nabídka i její cena je vždy tvořena na základě domluvy mezi námi a obchodníkem. Věříme, že i tak je nabídka pro spoustu zákazníků lákavá a myslíme, že je lepší i třeba menší sleva než vůbec nic. Pěkný den :)

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru