Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
150 Kč na první objednávku jídla přes Wolt: rozvoz v Praze, Brně, Ostravě a Olomouci
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
Po nahrání kódu na profil není možné voucher stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Naše stravenka – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Dobrý den
proč dochází ke skrývání dotazů v této diskusi? Manželka se ptala
věcně k ukládání platebních údajů a dat z karty, které provádíte a
dotaz byl potlačen – skryt.
Hezký den,
na váš dotaz jsme odpověděli, byl jen přesunut pod předchozí
příspěvek, protože na něj navazoval. :)
Děkujeme za pochopení a přejeme fajn den,
Jindřich a Wolt tým
Dobrý den,
když si jídlo vyzvednu nebo sním přímo v restauraci, platí se také
poplatek za doručení nebo ne? Pokud ano, v jaké výši? A je možné si
objednat jídlo den dopředu na vyzvednutí nebo konzumaci v restauraci.
Hezký den, Milane,
aktuální akce platí pouze pro objednávky s doručením, na objednávky
s vyzvednutím nebo snězením přímo v restauraci se bohužel nevztahuje.
Pro doplnění: U objednávky s vyzvednutím nebo snězením přímo
v restauraci se žádný poplatek za doručení neplatí. :)
S konkrétní objednávkou nebo dalšími podrobnostmi vám nejlépe pomůže
naše zákaznická podpora. Odepisuje za 30 vteřin a dokáže poradit nebo
pomoct s čímkoliv, co se pojí s Woltem. :)
Díky za pochopení a věříme, že si i přesto pochutnáte.
Přejeme fajn dny,
Jindřich a Wolt tým
Dobrý den,
žádnou konkrétní objednávku jsme nevytvořili, protože to nešlo. Ptáme
se tedy obecně, proč nelze stejnou platební kartu použít k úhradě
několika objednávek v rodině? Je přeci jedno, kdo za objednávku platí a
proč číslo a kod platební karty nadále uchováváte i po realizaci
objednávky? Prosíme odpovězte zde.
Hezký den,
postup vychází z Podmínek poskytování služeb, které najdete na
následujícím odkazu: https://wolt.com/cs/terms
K vaší otázce se pojí následující body:
4. Uživatelské účty
4.4. Chcete-li využívat Službu Wolt, musíte zadat číslo platné kreditní
karty nebo společnost Wolt informovat o jiném způsobu platby. Společnost
Wolt neukládá informace o vašem způsobu platby; tyto informace ukládá
třetí strana, která společnosti Wolt poskytuje služby spojené
s úhradou
12. Doplňující ustanovení týkající se využívání Služby Wolt
12.7. Uživatel: (i) nepoužije ani se pokusí použít osobní účet Wolt
jiného uživatele anebo získat v rámci Služby Wolt osobní platební údaje
jiné osoby nebo použít v rámci Služby Wolt osobní platební kartu jiné
osoby
Děkujeme za pochopení a přejeme fajn dny,
Jindřich a Wolt tým
Dobrý den,
omlouvám se, ale to co píšete není úplně pravda, ověřovali jsme si to.
Platební údaje neukládá pouze třetí strana ale přímo i Wolt, proč
jinak by jinou objednávku nešlo zaplatit s platební kartou, která již byla
použita? Wolt si právě všechny tyto údaje ukládá zřejmě pro svou
potřebu. A snaží se zákazníky „lustrovat“ dle vše možných
i nemožných parametrů jako je MAC adresa, číslo platební karty aj…
Poprvé se setkáváme s tím, že rodina by pro úhradu nemohla použít
platební kartu jiného rodinného člena, což je jinde zcela běžné…
Platební údaje jsou opravdu citlivé údaje a schraňovat a propojovat je
s identitou lidí byste je prostě neměli… ať už za účelem že chcete
lidem znemožnit, aby za manželku zaplatil manžel, nebo za sestru bratr,
hrůza horší přístup jsme nezažili…
Hezký den,
platební údaje skutečně ukládá výhradně platební systém třetí
strany, na Woltu své platební údaje pouze zadáváte. Veškeré ostatní
operace, včetně platby a ukládání zmiňovaných údajů, provozuje třetí
strana. Frekvence používání karet je limitována třetí stranou, nikoliv
Woltem. Používáním Woltu souhlasíte s odstavcem 4.4, kde je tento postup
upřesněn, viz. již zmíněné https://wolt.com/cs/terms.
Mrzí nás, že vám tento postup nevyhovuje, funguje primárně jako prevence
proti podvodnému jednání. Objednávat z jednoho účtu pro někoho dalšího
určitě můžete, ať už objednáte jídlo na jejich adresu, nebo je přizvete
do skupinové objednávky. :)
Děkujeme za pochopení a v případě jakýchkoli dalších dotazů prosím
kontaktujte naši zákaznickou podporu, která vám dokáže podrobně, ale
hlavně okamžitě s čímkoliv poradit nebo pomoct. :)
Mějte fajn dny,
Jindřich a Wolt tým
Dobrý den, jakožto noví klienti Wolt jsme si s rodinným příslušníkem vytvořili každý na svém telefonu objednávku a koupili slevu na první nákup, platili jsme obojí jednou (společnou) platební kartou. Při snaze o úhradě druhé objednávky hlásilo, že platební karta byla zamčena k jednomu z účtů a nešlo uhradit druhou objednávku. Proč? Podotýkáme, že číslo a kód platební karty jsou citlivá data každého ze zákazníků, nepředpokládáme že by bylo žádoucí, aby tato někdo evidoval (už z důvodu možného zneužití). Proč nemohou 2 klienti platit stejnou platební kartou? Co je to za vychytávku?
Hezký den,
ohledně informací ke konkrétním objednávkám prosím kontaktujte naši
zákaznickou podporu přímo v aplikaci nebo na webu wolt.com, případně na
mailové adrese support@wolt.com.
Obratem vám se vším pomohou a vysvětlí veškeré podrobnosti ohledně
plateb a zároveň jejich bezpečnosti. :)
Předem díky za trpělivost a pochopení.
Přejeme fajn dny,
Jindřich a Wolt tým
Dobrý den,
zákazníků si vážíte tím způsobem, že když někomu nejde zadat
objednávka přes Iphone či jiný smartphone, tak jeho účet a MAC číslo
okamžitě zablokujete, aniž byste zákazníkovi vyšli vstříc? Proč Vaše
zákaznická linka komunikuje často arogantně a v případě problémů,
pouze řeknou, že na daný telefon nelze objednat, ale nikdo neřeší
příčinu problému,proč je takový zákazník ve výsledku zablokován? Dost
divná politika se kterou jsme se jinde nesetkali… Jakoby Wolt neměl zájem
ani o nové, ani o stávající zákazníky…
Hezký den,
moc se omlouváme za vaši nepříjemnou zkušenost. Pokud se skutečně jednalo
o vaši první objednávku s doručením na prvním a jediném uživatelském
účtu na Woltu, kontaktujte prosím support@wolt.com a kromě
upřesnění problému poproste o propojení s pozicí Support Lead pro ČR.
Propojí vás s vedením naší zákaznické podpory. Určitě vám rádi
pomohou a vše se vyjasní.
Moc díky za pochopení, mějte se krásně,
Jindřich a Wolt tým
Dobrý den, zajímalo by mě, proč jsou tyto vouchery vždy jen pro nové
zákazníky? Neměli byste si spíše vážit stálých zákazníků, než je
znevýhodňovat?
Předem děkuji za odpověď.
Hezký den, Terezo,
stálých zákazníků si samozřejmě velmi vážíme a připravujeme pro ně
pravidelně kampaně, které komunikujeme přes náš newsletter, sociální
sítě (zejména Instagram https://www.instagram.com/wolt.czech/),
nebo přímo v aplikaci – například dopravu zdarma minulý týden na
výročí sametové revoluce. :)
Doporučujeme tedy sledovat i ostatní kanály, protože jak říkáte,
partnerství se Slevomatem je primárně zaměřené na nové uživatele
Woltu.
Díky za pochopení a fajn dny,
Jindřich a Wolt tým
Dobrý den, proč se cena akce na Slevomatu neustále snižuje (bývalo 200 Kč, nyní jen 150 Kč) a cena jídel oproti tomu neustále zvyšuje?
Dobrý den, Ivo, nabídka i její cena je vždy tvořena na základě domluvy mezi námi a obchodníkem. Věříme, že i tak je nabídka pro spoustu zákazníků lákavá a myslíme, že je lepší i třeba menší sleva než vůbec nic. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, všiml jsem si snížení minimální objednávky na 140 Kč. Platí to i u voucheru přes slevomat anebo je tam stále hranice 180 Kč? Děkuji.
Hezký den,
snížení minimální výše objednávky na 140 Kč platí i u voucheru přes Slevomat. :)
Mějte fajn dny,
Jindřich a Wolt tým