Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Parádní relaxační pobyt na Křivoklátsku: all inclusive či polopenze, výlety i procedury

Populární
Nabídka, která má velmi vysoké hodnocení našich zákazníků a má dostatečný počet recenzí.
4,6 / 5
Hotel Jesenice Střední Čechy (mapa) 155 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Martina

Dobrý den, mám rezervovaný termín 19.3.- 21.3., ale kvůli vládnímu opatření nebudu moci dorazit, musím rušit rezervaci nebo je to automatické. Děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, Martino, kontaktovala jsem Vás ohledně Vašeho dotazu e-mailem, podrobnosti vzniklé situace tedy dořešíme tam. E-mail dorazí z adresy podpora@slevomat.cz. Pěkný den :) Kačka

Lucie

Dobrý den,jak se to prosím řeší,kdyz bychom měli rezervovaný termín,ale nemohli bychom jet z důvodu uzavření areálu kvuli covidu? Je možné se připojistit,kdy­bychom měli covid? Děkuji za odpoved

Slevomat.cz

Dobrý den, Lucie, pokud by nebylo možné z důvodu vládních opatření v rezervovaném termínu pobyt navštívit, snažíme se vše vyřešit tak, aby bylo možné voucher využít v náhradním termínu, případně s každým zákazníkem řešíme další individuální možnosti. Připojištění bohužel není možné, nicméně pokud byste kvůli onemocnění Covidem, nemohli na pobyt nastoupit, je nejlepší domluvit se přímo s hotelem, zda by bylo možné přijet v náhradním termínu či nějakém jiném řešení. Samozřejmě se můžete kdykoli obrátit i na naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme a můžeme vyřešit. Pěkný den :)

Renata Hornikova

Dobrý den. Prosím kdyby se letos Silvestrovský pobyt zrušil prosím zavolejte mi zaplatila jsem ho a můžete mi peníze poslat na účet zpět děkuji 792 344 128

Slevomat.cz

Dobrý den,

v případě jakýchkoliv potíží či obav ohledně uplatnění Vašeho voucheru Vám doporučuji se obrátit přímo na partnera ( recepce@hotel-jesenice.cz ) anebo na naší zákaznickou podporu, kde Vám jistě rádi poradí. :)

Přeji krásný den,
Květoslava

Renata Hornikova

Dobrý den a Silvestrovský pobyt letos bude ??? Děkuji za odpoved.

Hotel Jesenice

Dobrý den,
ano, v nabídce máme i pobyt na Silvestra. Možnost pobytu s polopenzí či s plnou penzí.
S pozdravem recepce Hotelového resortu Jesenice.

Maruš-ka Hrubá

dobrý den, vánoční pobyty asi neděláte? 2–3 dny?

Hotel Jesenice

Dobrý den, v termínu od 20.-27.12.2021 bude hotel bohužel uzavřen.
S pozdravem recepce Hotelového resortu Jesenice.

Michaela Maryšková

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jak je to s rezervací termínu. Píšete, že pobyt možný pouze v týdnu a zároveň, že nástup je v pátek. Můžete mi to, prosím, upřesnit? Máme zájem o víkendový pobyt. Děkuji :-)

Michaela Maryšková

Už to vidím, jak je to s termíny :-). Děkuji :-)

Slevomat.cz

Dobrý den, Michaelo, termín si můžete rezervovat přímo online v nabídce nebo si můžete zakoupit voucher bez termínu a až poté se domluvit s hotelem na přesném datu. Pokud máte zájem o víkendový pobyt, zvolte některou z variant s nástupem v pátek. Pěkný den :)

Jaroslava Honlova

Dobrý den. Je nám 67 /ženy/, ale máme 2malé yorki. Do útulku nepřipadá v úvahu, na to je moc milujeme. Mohou s námi a kolik by to v případě stálo. Děkuji Honlová J.

Slevomat.cz

Dobrý den, Jaroslavo :)
Domácí zvířata zde bohužel nejsou povolena. Pokud je toto pro vás závažný problém, můžete se podívat na jiné naše nabídky. Informace o domácích zvířatech najdete většinou v sekci Příplatky.
Pěkný den :)

Hotel Jesenice

Dobrý den,
ohledně Vašeho dotazu nás kontaktujte na telefonním čísle 313 599 260.
S pozdravem recepce Hotelového resortu Jesenice.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru