Parádní relaxační pobyt na Křivoklátsku: all inclusive či polopenze, výlety i procedury
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,jak se to prosím řeší,kdyz bychom měli rezervovaný termín,ale nemohli bychom jet z důvodu uzavření areálu kvuli covidu? Je možné se připojistit,kdybychom měli covid? Děkuji za odpoved
Dobrý den, Lucie, pokud by nebylo možné z důvodu vládních opatření v rezervovaném termínu pobyt navštívit, snažíme se vše vyřešit tak, aby bylo možné voucher využít v náhradním termínu, případně s každým zákazníkem řešíme další individuální možnosti. Připojištění bohužel není možné, nicméně pokud byste kvůli onemocnění Covidem, nemohli na pobyt nastoupit, je nejlepší domluvit se přímo s hotelem, zda by bylo možné přijet v náhradním termínu či nějakém jiném řešení. Samozřejmě se můžete kdykoli obrátit i na naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme a můžeme vyřešit. Pěkný den :)
Dobrý den. Prosím kdyby se letos Silvestrovský pobyt zrušil prosím zavolejte mi zaplatila jsem ho a můžete mi peníze poslat na účet zpět děkuji 792 344 128
Dobrý den,
v případě jakýchkoliv potíží či obav ohledně uplatnění Vašeho
voucheru Vám doporučuji se obrátit přímo na partnera ( recepce@hotel-jesenice.cz
) anebo na naší zákaznickou podporu, kde Vám jistě rádi poradí. :)
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den a Silvestrovský pobyt letos bude ??? Děkuji za odpoved.
Dobrý den,
ano, v nabídce máme i pobyt na Silvestra. Možnost pobytu s polopenzí či
s plnou penzí.
S pozdravem recepce Hotelového resortu Jesenice.
dobrý den, vánoční pobyty asi neděláte? 2–3 dny?
Dobrý den, v termínu od 20.-27.12.2021 bude hotel bohužel uzavřen.
S pozdravem recepce Hotelového resortu Jesenice.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jak je to s rezervací termínu. Píšete, že pobyt možný pouze v týdnu a zároveň, že nástup je v pátek. Můžete mi to, prosím, upřesnit? Máme zájem o víkendový pobyt. Děkuji :-)
Už to vidím, jak je to s termíny :-). Děkuji :-)
Dobrý den, Michaelo, termín si můžete rezervovat přímo online v nabídce nebo si můžete zakoupit voucher bez termínu a až poté se domluvit s hotelem na přesném datu. Pokud máte zájem o víkendový pobyt, zvolte některou z variant s nástupem v pátek. Pěkný den :)
Dobrý den. Je nám 67 /ženy/, ale máme 2malé yorki. Do útulku nepřipadá v úvahu, na to je moc milujeme. Mohou s námi a kolik by to v případě stálo. Děkuji Honlová J.
Dobrý den, Jaroslavo :)
Domácí zvířata zde bohužel nejsou povolena. Pokud je toto pro vás
závažný problém, můžete se podívat na jiné naše nabídky. Informace
o domácích zvířatech najdete většinou v sekci Příplatky.
Pěkný den :)
Dobrý den,
ohledně Vašeho dotazu nás kontaktujte na telefonním čísle
313 599 260.
S pozdravem recepce Hotelového resortu Jesenice.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám rezervovaný termín 19.3.- 21.3., ale kvůli vládnímu opatření nebudu moci dorazit, musím rušit rezervaci nebo je to automatické. Děkuji za odpověď
Dobrý den, Martino, kontaktovala jsem Vás ohledně Vašeho dotazu e-mailem, podrobnosti vzniklé situace tedy dořešíme tam. E-mail dorazí z adresy podpora@slevomat.cz. Pěkný den :) Kačka