V páru nebo s rodinou do Krkonoš: nový 5* resort s jídlem a neomezeným wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, mam zajem o pobyt v hotelu. Potrebuji vsak po zaplacení vystavit fakturu na jmeno, je možné to vyresit pres Vas nebo musím komunikovat s hotelem? Hotel je polsky, tak to pro me nebude jednoduche. Dekuji
Dobrý den, Lucie :)
pokud potřebujete o nákupu vystavit fakturu, je opravdu třeba se opravdu
obrátit přímo na hotel. My faktury vydávat nemůžeme. Samozřejmě pokud by
při komunikaci vznikli nějaké problémy, stačí se ozvat skrze náš
kontaktní formulář (https://www.slevomat.cz/kontakt) a
rádi Vám pomůžeme.
Pěkný den :)
Dobrý den, vidim, že hotel je do 29.11.2020 uzavřen, je nějaka informace jak to bude v prosinci?
Dobrý den, Danielo dle aktuálních informaci je hotel uzavřen, přesně jak píšete, do 29.11. V tuto chvíli čekáme na další informace o vývoji situace. Pokud již voucher máte, můžete nás pro bližší informace k voucheru kontaktovat přes náš kontaktní formulář https://www.slevomat.cz/kontakt. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.Ctěl bych se zeptat ,jestli je možnost úschovy horských kol v hotelu ?
Děkuji za odpověď.Miroslav
Dobrý den, Miroslave,
ano. V hotelu mají i vlastní kolárnu. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava