Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +421 940 600 944 nebo mailu recepcia@thermalsirava.sk
Při rezervaci pobytu je třeba uvést kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.)
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou nebo pokoj vyššího standardu (za doplatek), ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Upozornění: Počet vstupů do aquaparku závisí na počtu nocí.
Vstup do aquaparku je možný v den příjezdu i před check-inem a v den odjezdu po check-outu. Je třeba pouze zachovat počet vstupů podle počtu nocí.
Wellness balíček se župany a ručníky je připravený na pokoji až po check-inu, využít ho můžete do check-outu.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, když budeme ubytovaní na hotelu na 4 noce (4vstupy do
whellness( a půjdeme dopoledne s malým dítětem do bazénů a v poledne
odejdeme ho dát spát na hotel a odpoledne se budeme chtít vrátit do bazenů,
berou to jako druhý vstup nebo se to bere jako jeden vstup? děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, mělo by se to počítat jako jeden vstup, každopádně tuto
informaci si můžete ověřit přímo u hotelu na
e-mailu:recepcia@thermalsirava.sk či tel.+421 940 600 944. Určitě
Vám rádi zodpoví Vaše dotazy. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Marta Kastlová
Pokud nepojedu autem, jaké je spojení z Košic nebo z Bratislavy /vlak,
autobus/, dostanu se až na místo? děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Marto :) nejbližší vlaková stanice je v obci Michalovce, kam
se lze dostat z Košic či Bratislavy. Odtud je třeba jen autobusem do
zastávky Zemplínska šírava, rázc. Kaluža, která je cca 300 metrů od
hotelu. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, když budeme ubytovaní na hotelu na 4 noce (4vstupy do whellness( a půjdeme dopoledne s malým dítětem do bazénů a v poledne odejdeme ho dát spát na hotel a odpoledne se budeme chtít vrátit do bazenů, berou to jako druhý vstup nebo se to bere jako jeden vstup? děkuji
Dobrý den, mělo by se to počítat jako jeden vstup, každopádně tuto informaci si můžete ověřit přímo u hotelu na e-mailu:recepcia@thermalsirava.sk či tel.+421 940 600 944. Určitě Vám rádi zodpoví Vaše dotazy. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)