Otevřené vouchery: Před nástupem na pobyt je potřeba si pokoj rezervovat na e‑mailu: hotel@mojhotel.eu nebo na tekl. č. +48881215219 a při závazné rezervaci uvést kód voucheru – bez potvrzení rezervace s udáním čísla pokoje nebude pobyt závazně zarezervovaný. Doporučujeme rezervovat ihned po zakoupení voucheru.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Upozornění: V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Dítě od 3 let nebo dospělá osoba na přistýlce se snídaní: 15 € / noc (bez snídaně 8 € / noc)
Všechny osoby na přistýlce je potřeba nahlásit předem při rezervaci
V případě pobytu s 2 dětmi doporučujeme zakoupit 2 kupóny a při rezervaci žádat rodinný pokoj - tj dva pokoje spojené dveřmi.
Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den cena je uvedena pro dve osoby za jeden den?
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře, u této nabídky jsou tzv. flexibilní ceny, které se
automaticky přepočítávají po zvolení parametrů pobytu zákazníkem.
Nejnižší uvedené ceny v nabídce jsou tedy za 2 osoby na jednu noc. :)
Krásný den Pavla
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den cena je uvedena pro dve osoby za jeden den?
Dobrý den, Petře, u této nabídky jsou tzv. flexibilní ceny, které se automaticky přepočítávají po zvolení parametrů pobytu zákazníkem. Nejnižší uvedené ceny v nabídce jsou tedy za 2 osoby na jednu noc. :) Krásný den Pavla