Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na reservations.szklarskaporeba@radisson.com nebo na tel. +48 48 91 40 40 700. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám na e‑mail pomoc@slevomat.cz název hotelu s preferovaným termínem.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den, je možné vzít s sebou do hotelu psa? Děkuji.
Radisson Hotel Szklarska Poreba
Dobré ráno, bohužel to není možné. Hotel nepřijímá pobyty
s domácími mazlíčky. Pozdravy
Jana Špryslová
Dobrý den, můj dotaz ale zněl, zda pokud si pobyt koupím s platnostíd
o 25.6.2021 a nebude možné kvůli opatřením do Polska vycestovat do
25.6.2021 jestli prodloužíte platnost voucheru? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, pokud by situace nedovolovala do konce platnosti voucher
využít, snažíme se s poskytovateli domluvit prodloužení platnosti
voucherů, aby bylo možné je využít v klidnějším období. Případně
individuálně s každým zákazníkem řešíme náhradní možnosti. Bude-li
i Váš voucher prodloužen zjistíte na svém profilu nebo po zadání kódu
voucheru zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru.
Pokud byste měla k uplatnění voucheru jakékoli otázky, můžete
kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář
slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším
poradíme. Pěkný den :)
Jana
Dobrý den,
ráda bych se zeptala na možné prodloužení platnosti voucheru vzhledem
k aktuálním covid omezením.
Děkuji Jana
Radisson Hotel Szklarska Poreba
Vážení, mohu změnit data příjezdu až do 25/06/21. pozdravy
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné vzít s sebou do hotelu psa? Děkuji.
Dobré ráno, bohužel to není možné. Hotel nepřijímá pobyty s domácími mazlíčky. Pozdravy