Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je možnost na pobyt čerpat
příspěvek z FKSP. Děkuji za odpověď.
Château Šanov
Dobrý den, pro více informací ohledně čerpání příspěvku z FKSP
nás kontaktujte na telefonním čísle 775 773 101.
Ivana K.
Dobrý den, mám v úmyslu koupit voucher jako dárek k narozeninám, ale
vzhledem k termínu platnosti voucheru, nejisté doby pro možnost ho využít
a v počtu koupených voucherů mám obavu, zda je vůbec možné této služby
v daném termínu využít? Děkuji Ivana K.
Château Šanov
Dobrý den paní Ivano, v případě že nebude možné využít voucher
v řádném termínu v souvislosti se situací Covid-19, voucher Vám
bezplatně prodloužíme. Co se týče počtu zakoupených voucherů, nemusíte
mít obavy. Kapacita hotelu je dostačující, Tým hotelu Chateau Šanov.
David
Dobrý den, máte prosím ve wellness i vířivku?
Château Šanov
Dobrý den, naše wellness centrum je vybaveno soukromou
vířivou vanou.
Monika Princová
Dobrý den, děkuji moc za odpověď na můj první dotaz- moc mě to mrzí,
mě s eho vždy snaží tento typ pokoje- rodinný nabídnout- já, ale
potřebuji pokoje opravdu dva klasické, ne spokjené příčkou či dvěřmi
mezi pokoji. Tato varianta by s příplatek šla nějak udělat? děkuji
Château Šanov
Dobrý den, paní Princová. Prosíme o zaslání telefonního čísla,
spojí se s Vámi recepce s bližšími informacemi. Popřípadě můžete
zavolat sama na recepci – tel číslo: +420 775 773 101.
Monika Princová
Krásný dobrý den, mám prosbu- je možná nějaká varianta pokud bych
potřebovala dva pokoje pro dvě osoby? Př. koupit voucher a doplatit druhý
pokoj? Každý rodič má na dovolených svůj pokoj. moc děkuju za
odpověď
Château Šanov
Dobrý den paní Princová, můžeme Vám nabídnout rodinný pokoj se dvěma
ložnicemi.
L
Dobrý den, počítá se s otevřením (pokud to půjde) od 1.12.?
A včetně wellnessu? :) Děkuji.
Château Šanov
Dobrý den, pokud to bude možné, bude provoz hotelu obnoven nejdříve
4.12.2020. Děkujeme za pochopení.
Helena R.
Dobrý den,
je možno připravit večeři (ono 5-chodové menu) i v bezlepkové
variantě?
Děkuji za odpověď H.R.
Château Šanov
Dobrý den, jsme schopni připravit i bezlepkové menu. Výběr pokrmů je
ovšem poněkud omezenější.
Milena Dvořáková
Dobrý den,
Prosim o vysvetleni, jak je myslena 1× 5 chodova večeře pro 2.
Dekuji za odpověď
Milena D.
Château Šanov
Dobrý den, paní Dvořáková, 5chodová gourmet večeře se podává
v prostorech naší krásné restaurace a je slavnostní.
Jedná se tedy o 5chodů (předkrm, polévka, hlavní chod, dezert, salátový
bar). Jídelníček sestavujeme podle sezónních surovin.
Bohunak 1
Dobrý den,
cena se navýšila za jednu noc pro dvě osoby se snídaní a večeří za
stejné služby od 2.11.2020 o 1000,– Kč. Měl jsem se
rozmyslet dříve
Château Šanov
Dobrý den, v obsahu pobytu jsme provedli změnu, V předešlé nabídce
pobyt na jednu noc neobsahoval 5chodovou gourmet večeři. V této nabídce je
již večeře obsažena, a proto se změnila cena.
Děkujeme za pochopení,
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je možnost na pobyt čerpat příspěvek z FKSP. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, pro více informací ohledně čerpání příspěvku z FKSP nás kontaktujte na telefonním čísle 775 773 101.