4* hotel v srdci stadionu fotbalové Slávie: moderní hotel, snídaně i karta na zážitky
Hodnocení podniku Iris Hotel Eden
Prístup personálu
Velmi měkká matrace, flekatý koberec, flekatý potah na židli, nemožnost nastavení teploty v pokoji
Velmi pěkný hotel, dobré stravování, příjemný personál.
Nic podstatného
Dobrá kvalita ubytování a stravování
Trochu hlučnější hosté v době pobytu
Jednoznačně doporučuji, od personálu na recepci, v restauraci, úklid, vše úžasné. Jsme velcí fandové Slavie proto jsme toto ubytování zvolili a příplatili si pokoj s výhledem na stadion, super je i poloha městskou dopravou všude za chvíli. Snídaně bohaté moc fajn. VIP lounge také využit a super. Určitě se opět vrátíme.
Vše úžasné. Nic k vytknutí.
Ubytování, strava i lokalita dobré.
Laxní personál – o vše si musíte řict, ale nakonec zařídí zřejmě vše, co požadujete.
Výborná lokalita, čisto, příjemný personál, výborné snídaně.
Vybavení pokoje, poloha hotelu
Nechápající personál. Pokud si objednám manželskou postel, tak je jim to úplně jedno. Pokoj výměněn, ale vlastně vůbec vaší objednávku podrobně nepřečetli. Smutné. Ukrajinský personál pracuje skvěle. Recepční se zeptá, jestli chcete účtenku, pokojská vymění půl ručníků ( asi umí jen do tří) pět už je moc. Toto se mi u Rusů v Karlových Varech nestane !!!!
Krásné a čisté prostředí hotelů i pokojů s ochotným a příjemným personálem.
Výborné snídaně s velkým výběrem včetně nevšední nabídky džusů.
Chutné občerstvení v restauraci a solidní ceny.
Jediná nevýhoda bylo přílišné chladno v restauraci, kde se podávají i snídaně. Stoly v restauraci jsou položeny hned u hlavního vchodu hotelu, což asi není úplně ideální.
Vybavení pokoje
Hodnocená nabídka: 4* pobyt v Praze se snídaní
Snídaně, milý personál.
Přidělený pokoj byl blízko nějakého zařízení, pravděpodobně vzduchotechniky, takže byl v pokoji slyšet hluk z tohoto zařízení.
Výborné snídaně, ale tady pozitiva končí.
Rezervovala jsem si Superior pokoj s manželskou postelí, vše mi bylo recepcí s předstihem potvrzeno. Po příjezdu dost nepříjemné překvapení, byl mi přidělen pokoj se 3× jednolůžky na nižším patře, bez Superior výbarvy (župan atd). Po tel. reklamaci na recepci se nic nedělo, řešila jsem tedy znovu, osobně. O žádné reklamaci nikdo nevěděl, hotel byl údajně plný a mám smůlu, jako kompenzace mi byla nabídnut voucher v restauraci nebo poukaz na příští pobyt. Zaplatila jsem pomalu o 2 000 Kč navíc oproti „standard“ pokoji kde jsem nakonec skončila, kompenzace smutných 600 Kč. O tom, že nefungovala TV, fleky na koberci od bůhvíčeho a jednou mi přestala fungovat karta, takže opět 30 min dohady s recepcí.. Strašný.