Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, apartmány již není třeba dále kontaktovat.
Pokud se chystáte přijet s domácím mazlíčkem, informujte před zakoupením pobytu apartmány.
Při příjezdu se stačí ohlásit na recepci v prostorech apartmánů (žlutá budova).
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Pobyt je určen až pro 4 osoby. Děti jsou tedy součástí voucheru za stejnou cenu jako dospělí.
V některých apartmánech je možné ubytovat i 5. osobu, konkrétně dítě do 10,9 let na přistýlce. V případě zájmu o tuto možnost kontaktujte provozovatele před zakoupením voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.