Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Rezervaci provádějte co nejdříve po zakoupení voucheru na info@penzionlion.cz nebo na tel: +420 608 566 448. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Důležité:
Parkování zdarma u penzionu je možné pouze s povolenkou KRNAP, a to jen tehdy, když není sníh. Povolenku pro vjezd si zakoupíte u Horské služby u cedule zákazu vjezdu (cena 100 Kč/den, 200 Kč na 2–7 dní).
Jakmile napadne sníh, je cesta k penzionu nepřístupná a lze parkovat jen na veřejných placených parkovištích, odkud dojdete k penzionu pěšky, nebo vás za příplatek sveze taxi skútr (objednání taxi skútru možno např. na tel. 603345247) .
Dítě do 1,9 let bez nároku na lůžko a stravu: zdarma (zdarma lze zapůjčit i dětskou postýlku)
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, do kdy prosím bude platit nabídka na Slevomatu? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den Petro, nabídka nemá pevně stanovanou dobu vystavení. Záleží
na více faktorech od kterých se následně doba vystavení nabídek odvíjí.
Obecně platí, že čím dříve zákazník zakoupí, tím lépe, když má
jistotu, že o nabídku nepřijde :) Pěkný den
Iva Václavíková
Dobrý den,v ceně pobytu jsou jen snídaně? Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Ivo, v ceně voucheru je pouze snídaně podávaná formou
švédských stolů. :) Krásný den Pavla
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, do kdy prosím bude platit nabídka na Slevomatu? Děkuji
Dobrý den Petro, nabídka nemá pevně stanovanou dobu vystavení. Záleží na více faktorech od kterých se následně doba vystavení nabídek odvíjí. Obecně platí, že čím dříve zákazník zakoupí, tím lépe, když má jistotu, že o nabídku nepřijde :) Pěkný den