Otevřené vouchery: Termín si rezervujte v dostatečném předstihu na e‑mailu hanka-hajkova@seznam.cz. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Po obdržení voucheru si co nejrychleji rezervujte termín z důvodů velké vytíženosti penzionu.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
PROSÍM NEMATE ZDE KOŠÍK NA DALŠÍ OSOBY,DĚTI.
MÁME KOUPIT 2POUKAZY?
PENZION MÁ I APARTMÁNY…
DÍKY ZA INFO
Dobrý den,
tento voucher je pouze pro dvě osoby. Za děti (přistýlka, strava) si lze ovšem připlatit. Více informací najdete přímo v nabídce v záložce „děti“.
Krásný den,
Květoslava