Dobrý den.minuly měsíc jsem se objednala sadu skleniček hra
o trůny.zbozi sice dorazilo ale s jednou prasklou sklenickou.tak jsem se
objednala další sadu před týdnem se zárukou dodání zboží do Vánoc.dnes
mi přišel email že objednávka je stornována.Proc?V nabídce pořád
píšete že zboží máte skladem.
Slevomat.cz
Dobrý den, prosím s touto vzniklou situací nám napište na naší
zákaznickou podporu přes kontaktní formulář https://www.slevomat.cz/kontakt a
společně Vaši záležitost vyřešíme. Krásný den :)
Gabriela Tomášková
30. 11. jsem si u vás objednala zástěru a chňapky Hra o trůny. V té
době byly skladem. Druhý den mi přišel e-mail, že nemáte zboží skladem.
Chtěla bych objednávku stornovat, ale na mail nereagujete. Jak mám tedy
zažádat o vrácení svých peněz? Slevomat čeká na vaše vyjádření ke
stornu, ale asi na ně nereagujete stejně, jako na mě.
Slevomat.cz
Dobrý den, Gabrielo :)
kolegyně celou situaci řeší, rozhodně jsme na Vás nezapomněli. Nyní jsem
s ní vše probíral a věřím, že se Vám brzy ozve s řešením.
Omlouváme se za nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.
Pěkný den :)
Nikola Fišerová
Dobrý den, pred 3 týdny jsem si zde zakoupila zástěru stark, a nyní mi
přišlo, že je vše stornováno, mohu se zeptat proč, když v tu dobu jich
bylo ještě několik? S dárkem jsme počítala.
Děkuji za Vaši odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Nikolo, moc se omlouváme, že zboží, které jste si objednala
bylo nakonec stornováno. Bohužel prodejce objednávku zrušil z důvodu
vyprodaného zboží. Pokud byste měla jakékoli další otázky, můžete se
obrátit na naši zákaznickou podporu přes tento kontaktní formulář https://www.slevomat.cz/kontakt, kde
Vám vším rádi poradí. Pěkný den :)
Lukáš Dvořák
Dobrý den, objednal jsem u vás sadu panáčků GoT a včera mi přišel e
mail s informací o zrušení objednávky a vrácení peněz. Nyní koukám na
nabídku Slevomatu a zmíněná sada je stále nabízena, dokonce zbývá
36 voucherů … tak jak to tedy je? Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Lukáši, prosím s touto záležitostí nám napište na naši
zákaznickou podporu přes kontaktní formulář https://www.slevomat.cz/kontakt nebo
rovnou na email podpora@slevomat.cz, rádi
Vám poradíme. :) Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.minuly měsíc jsem se objednala sadu skleniček hra o trůny.zbozi sice dorazilo ale s jednou prasklou sklenickou.tak jsem se objednala další sadu před týdnem se zárukou dodání zboží do Vánoc.dnes mi přišel email že objednávka je stornována.Proc?V nabídce pořád píšete že zboží máte skladem.
Dobrý den, prosím s touto vzniklou situací nám napište na naší zákaznickou podporu přes kontaktní formulář https://www.slevomat.cz/kontakt a společně Vaši záležitost vyřešíme. Krásný den :)