Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve emailem na adrese info@cyklohotelstarymlyn.cz nebo telefonicky na čísle +420 778 424 545. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Dětská postýlka zdarma
Děti do 2,9 let: zdarma bez nároku na lůžko a stravu
Děti 3–11,9 let: 450 Kč/osoba/noc (mimosezona), 510 Kč/osoba/noc (hlavní sezona)
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobry den, měla bych dotaz na situaci, která muže bohužel v teto době
nastat. Pokud zakoupím voucher na určitý termín pobytu a nakonec se nebude
moci z důvodu Covid 19 na dovolenou odcestovat, jak získám peníze zpět?
Bude celá částka vrácena zpět na účet? Dekuji za odpověď.
Hotel Starý Mlýn
Dobrý večer, tyto situace řeší společnost Slevomat, která je prodejcem
voucherů. Pokud voucher na určitý termín pobytu nebude možné, vzhledem
k současné situaci, uplatnit, bude nahrazen otevřeným voucherem. kdy
následně spolu vybereme jiný vhodný termín pro uplatnění voucheru.
Přeji hezký zbytek večera.
Za Hotel STARÝ MLÝN Petra Polčáková
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, měla bych dotaz na situaci, která muže bohužel v teto době nastat. Pokud zakoupím voucher na určitý termín pobytu a nakonec se nebude moci z důvodu Covid 19 na dovolenou odcestovat, jak získám peníze zpět? Bude celá částka vrácena zpět na účet? Dekuji za odpověď.
Dobrý večer, tyto situace řeší společnost Slevomat, která je prodejcem voucherů. Pokud voucher na určitý termín pobytu nebude možné, vzhledem k současné situaci, uplatnit, bude nahrazen otevřeným voucherem. kdy následně spolu vybereme jiný vhodný termín pro uplatnění voucheru.
Přeji hezký zbytek večera.
Za Hotel STARÝ MLÝN Petra Polčáková