CK Zanzo vám poté zašle obratem na e‑mail asistenční kartičky do zahraničí, tabulku tarifů, informační list, všeobecné pojistné podmínky UNIQA a informace o zpracování osobních údajů GDPR
Dobré vědět: cestovní pojištění vám začíná platit den před zahájením vašeho pobytu a končí den po ukončení pobytu (abyste byli pojištění také během cesty na dovolenou a zpět).
Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher i cestovní pojištění propadá
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
V případě individuálních požadavků na typ pokoje, stravování či konfiguraci jiného počtu osob kontaktujte nejprve CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 3 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou a po domluvě s CK Zanzo.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.