Otevřené vouchery: Termín si zamluvte co nejdříve na e‑mailu info@hotelpilgrim.cz nebo telefonicky na 724 360 001 a uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
psala jsem Vám email, několikrát volala a stále bez odezvy. Ráda bych si
zarezervovala termín pro svůj pobyt.
Hotel Pilgrim
Dobrý den, mail s rezervací mám od Vás až ze dneška z 9:00. Bohužel
na telefonu jsme méně často, vzhledem k situaci máme omezenou otevírací
dobu recepce. Děkujeme za pochopení a strpení. S pozdravem.
František Nosek
J.
Dobrý den, lze využít variantu „2 osoby na 1 noc“ pro 1 osobu na
dvě noci? Případně s jakým příplatkem? Děkuji.
Hotel Pilgrim
Dobrý den, toto lze individuálně domluvit na přímo přes náš email
nebo telefonicky. Balíčky nabízené na Slevomatu měnit nelze. S pozdravem
František
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
psala jsem Vám email, několikrát volala a stále bez odezvy. Ráda bych si zarezervovala termín pro svůj pobyt.
Dobrý den, mail s rezervací mám od Vás až ze dneška z 9:00. Bohužel na telefonu jsme méně často, vzhledem k situaci máme omezenou otevírací dobu recepce. Děkujeme za pochopení a strpení. S pozdravem. František Nosek