Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pohádkové Podlesí: nové apartmány s polopenzí, wellness a vstupenka do Pekla Čertovina
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervujte co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu recepce@hotelpodlesi.cz nebo telefonicky na +420 566 664 477. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Dítě do 11,9 let na přistýlce s polopenzí a vstupem do Pohádkové vesničky: 500 Kč/den
- Osoby nad rámec voucheru vždy hlaste při rezervaci, jinak nemohou být přistýlky poskytnuty
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
dobry den na tel.cislo566664477 neni mozne se dovolatdruhe jsem stratila606562a dal nevim prosim muzete mi dat kontakt jezdime k vam noc radi dekuji kratka
Dobrý den, Zdeno,
kontaktovat hotel můžete jak přes uvedené telefonní číslo, tak i přes
e-mail, a to recepce@hotelpodlesi.cz.
Je možné, že kvůli současným vládním nařízením a nutným uzavřením
hotelů recepce nyní funguje ve zkrácené pracovní době, nicméně věřím,
že se Vám s ní přes e-mail již podaří spojit. :-) Kdyby potíže
přetrvávaly, můžete samozřejmě kontaktovat naši zákaznickou péči přes
kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, kde
Vám již jistě pomůžeme.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobry den.Kdyz si koupim voucher za 5.790,–(to jsou 2 dosp.osoby)priplatim dite luzko+strava,je tak?Pokud pojedeme 2 dosp.+1dite.Mate volno 21.6.-23.6.?Dekuji za odpoved
Dobrý den, Zuzano, pokud chcete na pobyt vyrazit i se svým potomkem, tak dítě do 11,9 let na přistýlce s polopenzí a vstupem do Pohádkové vesničky činí příplatek 500 Kč/den. Nicméně v tuto chvíli jsou již všechny červnové termíny pryč. Ale ještě máte naději, můžete zkusit kontaktovat přímo hotel Podlesí na e‑mailu recepce@hotelpodlesi.cz nebo na tel. +420 566 664 477, zda nemají ještě nějaké volné kapacity, které nejsou v rámci této nabídky uvedeny. Za zkoušku přeci jen nic nedáte. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat budete mít v nabídce i letní terminy ? Děkuji
Dobrý den, Nikolo,
bohužel v tuto chvíli takovou informaci nemáme. Doporučuji Vám nicméně
nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky
kliknete na název partnera a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto
podniku. Díky tomu Vám případná nabídka i letních termínů rozhodně
neunikne. :-)
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den ,chtěl bych rezervovat pobyt z dítětem,jak to mám udělat.Děkuji
Dobrý den, Mario :)
za dítě do 11,9 let se zde doplácí příplatek 500/den až na místě.
Pokud chcete vyrazit i s dítětem je třeba tuto skutečnost uvést
u rezervace. Do poznámky nebo do emailu nebo při telefonickém rozhovoru.
Pěkný den :)
Dobrý den, ráda bych zakoupila poukaz jako dárek s možností čerpání v letních měsících? Je to možné? Děkuji
Dobrý den, Aleno, v rámci této nabídky je možné zakoupit voucher s platností pouze do 31.3.2021. Pokud máte zájem o pobyt v letních měsících, můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka, a tak Vám případná další akce s delší platností voucheru neunikne. Pěkný den :)
Dobrý den,
pro dítě, které ještě nemá rok, také platí příplatek 500,–/den?
Děkuji
Dobrý den, Deniso, děti do 3 let jsou zdarma. Jsou ovšem bez nároku na lůžko a stravu. Přeji hezký víkend Simona
Dobrý den,ráda bych se zeptala zda je možné termín upřesnit až po novém roce.Děkuji Hušková
Dobrý den, Šárko, pokud máte zájem o termín až v příštím roce, můžete si zakoupit variantu voucheru bez termínu s platností od 3.1. do 31.3.2021. Rezervaci termínu si poté domluvíte přímo s hotelem na e‑mailu recepce@hotelpodlesi.cz nebo telefonicky na +420 566 664 477. Avšak nejlepší je udělat rezervaci co nejdříve po koupi voucheru. Krásný den Pavla
Dobrý den,
na internetu jsem četla Vaší nabídku a ráda bych koupila pobyt pro dva
v termínu 23. – 25. února 2021 a prosila bych platit FAKTUROU z FKSP
u zaměstnavatele. Prosím, odepistešte, zda Vám mám poslat fakturační
údaje, ale raději bych se na všem domluviila po telefonu, moje číslo je
732 725 206 (volala jsem na číslo 566664477 – ale nikdo to nebral.
Děkuji za odpověď nebo zavolání. S pozdravem J. Dvořáková
Dobrý den, pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele, nejprve si vyberte nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob platby zvolte bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí. Bohužel ne všechny hotely proforma fakturu vystaví, proto doporučuji nejprve kontaktovat daný hotel na emailu recepce@hotelpodlesi.cz. Krásný den Pavla
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den
Termín od 11.7 do 16.7.2021 pro 2 osoby a 1 dítě 3,5 let s polopenzí. Kolik by to vycházelo?
Děkuji Tomková
Dobrý den, Pavle, v rámci této nabídky je možné vybírat pouze termíny v období do 30. 6. 2021, a poté od 1. 9. do 22. 12. 2021. Pokud byste chtěl do hotelu vyrazit v létě, můžete kontaktovat přímo provozovatele na e‑mailu recepce@hotelpodlesi.cz nebo telefonicky na +420 566 664 477, se kterým si můžete domluvit nějakou individuální letní nabídku. Věřím, že pokud budou mít ještě volné kapacity, určitě Vám vyjdou vstříc. Pěkný den :) Kačka