Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu sonata@hotelsonata.cz či telefonu+420 777 421 601. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, rád bych se zeptal na nabídku večeří – 2× servírovaná
večeře dle vlastního výběru z menu v hodnotě 200 Kč pro 2 osoby.
Znamená to, že každá osoba má nárok na voucher ve výši 200,– Kč na
večeři (tedy dvě osoby mají na každou večeři voucher v hodnotě 400,–
Kč), nebo je to jeden voucher pro 2 osoby ve výši 200,– Kč
Slevomat.cz
Dobrý den, Jane :)
voucher na 200 Kč na večeři dostane každý ubytovaný. Tedy 2 lidé budou
mít dva vouchery celkem za 400 Kč (2×200) na den.
Pěkný den :)
Iveta Petráňová
Dobrý den, je možné si u vás v době pobytu uskladnit kolo?
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Iveto,
ano, je zde vlastní uzamykatelná kolárna. :-)
Mějte se hezky,
Květoslava
Mirka
Dobrý den, je možnost vystavit fakturu za pobyt na zaměstnavatele
. Děkuji
Hotel Sonáta***
Dobrý den,
v případě potřeby faktury prosím napište na sonata@hotelsonata.cz.
Děkuji
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je potřeba nějaký test nebo potvrzení na pobyt?
Děkuji.
Dobrý den, Ivane,
pro takové informace doporučujeme sledovat aktuální vládní nařízení MZV či můžete využít i našeho slevomatího přehledu → https://www.slevomat.cz/magazin/1628-prehled-vladnich-narizeni-koronavirus-druha-vlna-co-vse-je-zavrene , kde jsou veškeré informace přehledně napsané a hlavně i aktualizované. Kontaktovat můžete samozřejmě i přímo poskytovatele služby, který Vám podá již konkrétnější informace. :-)
Zde přikládám kontakt: sonata@hotelsonata.cz , +420 777 421 601.
Přeji krásný den,
Květoslava