Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte co nejdříve po zakoupení voucheru na info@hoteltrebon.eu nebo na tel:+420 607 050 150. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, ráda bych čerpala na poukaz z fondu FKSP- Tedy fakturou na
zaměstnavatele. Je to u Vás možné?
Pobyt bych nejraději v termínu duben 2021 pro 2 osoby. děkuji za odpověď
Hezký den Věra
WELLNESS HOTEL Harmonie
Dobrý den,
ano, je to možné.
Hezký den
Hotel Harmonie****
Lukáš
Dobrý den,
chci se zeptat nemáte v nabídce také pobyt pouze pro jednu osobu?? Ještě
se.chci zeptat, bylo by možné prodloužit woucher třeba do května, června..
Klidně za příplatek, bylo by to jako dárek a tento termín by té osobě
vyhovoval asi nejvice..Moc děkuji za Vaši odpověď .S pozdravem
Lukáš Budil
Slevomat.cz
Dobrý den, Lukáši, je mi líto, nabídka je nastavená pro 2 osoby
s platností do 30.4.2021. Samozřejmě nabídku může využít jen jedna
osoba, cena ale zůstane stejná. Každá nabídka a s tím spojená i doba
platnosti je vždy nastavována na základě dohody s prodejcem a nelze ji
individuálně měnit. Hezký den Pavla
Marie
Dobrý večer,
ráda bych se zeptala, zda je možné voucher zakoupit v termínu
28.-30.10. nebo 29.-31.10.? A také jak je to nyní s privátním wellness,
zda je přístupné či je zavřeno (pokud tedy chápu správně, že v ceně
je privátní wellness)?
Děkuji za odpověď.
WELLNESS HOTEL Harmonie
Dobrý den,
z důvodu protiepidemiologických opatření vlády bohužel nejsme schopni
poskytnout ani jednu z nabízených služeb v rámci voucheru.
Rezervaci včetně privátního wellness prosím proveďte v jiný termín.
Děkujeme za pochopení.
Hotel Harmonie****
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, ráda bych čerpala na poukaz z fondu FKSP- Tedy fakturou na zaměstnavatele. Je to u Vás možné?
Pobyt bych nejraději v termínu duben 2021 pro 2 osoby. děkuji za odpověď Hezký den Věra
Dobrý den,
ano, je to možné.
Hezký den
Hotel Harmonie****