3chodové menu pro dva: kotleta, losos či kachní stehno a báječný výhled na Karlův most
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,je mozne jidlo objednat a vzit sebou?
Dekuji
Cib
Dobrý den, Světlano, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na restauraci na emailu info@charlesbridge-prague.cz, kde Vám rádi sdělí, jak to u nich v tuto chvíli probíhá a zda je možné si objednat jídlo s sebou. Pěkný den :)
dobrý den
bohužel tuto službu neděláme
Dobrý den, pokud zakoupím voucher, lze jej obdržet elektronicky? Tzn. Emailem? Potřebuji předat zítra. Děkuji.
Dobrý den, paní Křečková,
ano. Zakoupený voucher Vám přijde na email. Uvidíte jej taktéž na Vašem
slevomatím profilu, kde si ho můžete i následně dárkově vytisknout.
:)
Přeji krásný den,
Květoslava
Přeji krásný den,
Dobrý den, lze upravit menu i jako bezlepkové? děkuji
po menších úpravě není problém
Dobry den, chtela jsem se zeptat, zda by slo jeste nejak doplatit piti, napr. nejake vino, ale mela bych to jako darek, takze nevim, jake by si vybrali, proste jestli je moznost i napr s lahvi vina tento voucher zakoupit, prosim odpovedet na suchapetra12@seznam.cz
dobrý den
v nabídce slevomat máme i karafu vína koukněte na stránky slevomat a
zadejte charles bridges restaurant
Dobry den,
prosim, bylo by mozne na miste zvolit za desert jablecny strudl oproti
nabizenemu cheesecake? Predem velice dekuji za odpoved.
dobrý den
není problém zajistíme na místě pěkný den
Dobrý den, je možné vzít dítě ve věku 6let a připlatit si případně nějaké malé, dětské menu (polévka, druhý chod)? Děkuji. Nica
dobrý den
zařídíme na místě máme dětský řízek nebo těstoviny přejeme pěkný
den a na viděnou
Dobrý den, zaujala mne nabídka, je možné koupit 2 vouchery a využít i s dětmi? děkuji Brejchová
dobrý den
není žádný problém přejeme krásný den
Dobrý den pošuk by se korona virus protáhl až do března, prodlouží se voucher a nebo propadne? Děkuji Marie
Omlouvám se nemělo tam být pušuk ale pokud.
Dobrý den, Marie, pokud by takováto nepříjemná situace nastala a voucher nešlo využít, budeme vše aktivně řešit. Nemusíte se bát, že by voucher propadl bez možnosti využití či řešení. Řešení jsou poté individuální po dohodě se zákazníky. :) Krásný den Pavla
Dobrý den, je vaše restaurace bezbariérová včetně wc? Jeden schod není
problém, ten přejedu.
Děkuji Soukup
Dobrý den, pane Soukup, velice mě to mrzí, ale restaurace bohužel není bezbariérová. Krásný den Pavla
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je povolen vstup se psem? Malé
plemeno “do tašky”. :)
Dobrý den, Nikolo :)
je mi líto, ale bohužel se nám nepodařilo přes veškerou snahu tuto informaci ověřit. Kontaktujte proto prosím přímo poskytovatele na tel. +420 603 222 379 či e-mailu: info@charlesbridge-prague.cz .
Pěkný den,
Martin Buchal