Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobry den, chci vědět, kdy se otevírá vaše sauna? 7:00? 12:00
nebo 15:00?
Grandhotel Ambassador Národní dům****
Každý den od 15:00 do 21:00
Lucie Roškotová
Dobrý den,
měla bych zájem o Kompletní lázeňský pobyt pro 2 osoby na 7 dní
v červnu 2021, tato nabídka není v balíčku Slevomatu. Je možné ji
objednat?
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie,
pro tento individuální dotaz Vám doporučuji spíše kontaktovat přímo
prodejce, a to
přes e-mail reservation@grandhotel-ambassador.cz
či telefon +420 353 408 100, se kterým se již následně budete moci
domluvit na podrobnostech.
Přeji krásný den,
Květoslava
Jiří Alán
Dobrý den. Mám poukaz hrazený pojišťovnou na 28 dní. Jedná se
o těžkou polyneuropatii na nohách i rukách. Měl bych zájem
o jednolůžkový pokoj v hotelu Ambasador. Termín leden-březen. Prosím
sdělte mi, zda je to možné, nebo mi nabídněte něco podobného.
Děkuji. Alán
Grandhotel Ambassador Národní dům****
Dobrý den, náš hotel bohužel nemá uzavřenou smlouvu s pojišťovnou,
proto je léčba možná pouze pro samoplátce.
Grandhotel Ambassador Národní dům****
Dobrý den,
nabízíme pouze léčebné pobyty pro samoplátce, s pojišťovnami
nespolupracujeme.
S pozdravem
Martin Kumičík
Sales & Reservation Manager
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, chci vědět, kdy se otevírá vaše sauna? 7:00? 12:00 nebo 15:00?
Každý den od 15:00 do 21:00