Rezervaci můžete 13 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 13 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Hezké dobré ráno paní Paldusová, mohou k Vám na ubytování i dva
malý pejskové, samozřejmě při zachování naprosté čistoty objektu ?
Jeden 3 kila, druhý 13 kilo :)
Děkuji za informaci, hezký den.
Renata Benešová
Jupiter wellness
Dobrý den,
bohužel nedovolujeme mazliky :-)
Děkuji za pochopení
AP
Kateřina Vaňková
dobrý den,měla bych zájem o tento poukaz. Ale potřebovala bych ho
fakturou proplatit ze svého zaměstnání. Je tato možnost přijatelná?
Děkuji, Vaňková
Jupiter wellness
Dobrý den,
tento poukaz platíte Slevomatu, takže bohužel nemohu vystavit fa, jinak
ano
Děkuji za pochopení
733120972
Paldusová Adriana
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Hezké dobré ráno paní Paldusová, mohou k Vám na ubytování i dva malý pejskové, samozřejmě při zachování naprosté čistoty objektu ? Jeden 3 kila, druhý 13 kilo :)
Děkuji za informaci, hezký den.
Renata Benešová
Dobrý den,
bohužel nedovolujeme mazliky :-)
Děkuji za pochopení
AP