Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +48 18 264 12 12 nebo na e‑mailu recepcja.chramiec@gmail.com (anglicky nebo polsky) – zároveň uveďte kód voucheru.
Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci (není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den chtěl bych se zeptat mám od vás koupený voucher pro dva
dospělé na tři noci chtěl jsem se zeptat jestli by šlo voucher změnit že
bych si dokoupil dvě děti 10 a 14 let Děkuji za informace
Chramiec
Dobrý den!
Ano, můžete si dokoupit další pobyty pro děti, poté bude platba provedena
v hotelu.
Veronika
Dobrý den, jak aktuálně v tuto chvíli funguje hotel? Funguje aktuálně
wellness a je v provozu i aquapark? Děkuji
Chramiec
Dobrý den, v tuto chvíli funguje hotel, wellness funguje, ale aquapark je
zatím uzavřen. Pozdravy
Milan Hnidzik
Dobrý den, rádi bychom k Vám přijeli, pokud to situace dovolí, na
rodinný pobyt. Jednalo byse o dva dospělé a dvě děti 13 a 10 let
v termínu 4.3. – 7.3. Prosím informace o obsazenosti penzionu. Děkuji
za Váš čas.
Chramiec
Dobrý den, máme k dispozici pokoje ve dnech 4.-7.03.2021.
Kateřina
Dobrý den, kde se prosím dají vyřešit večeře? Vaří hotelová
restaurace, nebo někde v okolí? A jak daleko jsou nejbližší
restaurace…? Děkuji.
Chramiec
Dobrý den!
V Polsku jsou všechny restaurace zavřené. Karczma u Chramca je otevřena
pro naše hosty, což je 50 metrů od naší budovy.
Filip Kramoliš
Dobrý den, platí vstupenky do aquaparku i v den odjezdu?
Děkuji Kramoliš
Chramiec
Ano, vstupenky mohou být platné v kterýkoli den, poskytujeme je
pravidelně.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den chtěl bych se zeptat mám od vás koupený voucher pro dva dospělé na tři noci chtěl jsem se zeptat jestli by šlo voucher změnit že bych si dokoupil dvě děti 10 a 14 let Děkuji za informace
Dobrý den!
Ano, můžete si dokoupit další pobyty pro děti, poté bude platba provedena v hotelu.