Fantastické dárky s motivy Harryho Pottera – zápisníky, peněženky i hrnečky
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Objednáno a ani jedna věc není skladem, asi by to chtělo příště firmu prověřit. Škoda, jdu hledat ty věci jinde, mělo to být k vánocům pro syna.
Dobrý den, Lenko, mrzí mě, že máte s Vaší objednávkou problémy, určitě Vám pomůžeme situaci prověřit a vyřešit. Můžete se na nás obrátit přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt a my Vám rádi se vším pomůžeme. Pěkný den
30.10 objednáno do dnes nemám nic!!!!!!!!
Dobrý den, Jane, mrzí mě, že jste neobdržel Vámi objednané zboží. Můžete se obrátit na naši zákaznickou podporu přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám pomůžete situaci vyřešit. Pěkný den
Skoro mesic cekam na zbozi??dnes my doslo emailem ze zbozi konecne budete posilat ,,ale nebude v nem kotlik na ktery ste cekali,,,proc je tedy stale v nabidce ???👍👍delate blbce z lidi???
Dobrý den, Jane, děkujeme za Váš příspěvek. Opravili jsme nabídku a teď je již vše v pořádku. Pokud byste měl jakékoli problémy se svou objednávkou, prosím napište nám na naší zákaznickou podporu přes kontaktní formulář https://www.slevomat.cz/kontakt nebo na email podpora@slevomat.cz a společně Vaši záležitost vyřešíme. Ještě jednou děkujeme za upozornění a přeji hezký den :) Pavla
Proč je pořád v nabídce zboží, které už není skladem? ( propiska už údajně nebyla k odeslání minulý měsíc a pořád je zde k prodeji)
Dobrý den, Pavle, děkujeme za Váš příspěvek. Opravili jsme nabídku a teď je již vše v pořádku. Ještě jednou děkujeme za upozornění a přeji hezký den :) Pavla
Myslite ze obednane zbozi ,,zaplacene dostanu jeste tento rok!!!!!!!!!!!!!!katastrofa
Dobrý den, Jane, prosím s tímto problémem nám napište na naší zákaznickou podporu přes kontaktní formulář https://www.slevomat.cz/kontakt nebo na email podpora@slevomat.cz a společně Vaši záležitost vyřešíme. :) Krásný den
Dobry den, dnes melo byt zbozi v Zasilkovne a neni. Kde je problem? Dekuji
Chci zpet sve penize, cekat nebudu, vidim v hodnocení, ze je to vas standard. Na mobil nereagujete. Dle me email adresy si dohledejte.
Dobrý den, Gabriello, prosím s tímto problémem nám napište na kontaktní formulář https://www.slevomat.cz/kontakt, zkusíme Vám poradit. :) Pěkný den
Dobrý den. Chtěla jsem se zeptat,zda posíláte třeba zásilkovými, nebo na adresu. Děkuji
Dobrý den,
zásilku si můžete doručit pomocí PPL až domů či odebrat v Zásilkovně.
:)
Krásný den,
Květoslava
Jak je mozne ze si veci obednam zaplatim a pak me napisete ze zbozi nemate ze
snad bude
za mesic!!!!!!!!!!!!
Dobrý den, Jane, mrzí nás, že jste si objednal zboží, které pak bohužel nebylo skladem. Velmi se omlouváme za nastalou situaci. Doufáme, že zboží bude brzy znovu skladem nebo se Vám zalíbí jiná nabídka. Pěkný den
Hrací karty – bradavické koleje
Kolik karet je v balíčku? A kolik obsahují žolíků?
Dobrý den, Jaroslave :) balení obsahuje 54 karet včetně 2 žolíků.
Věřím, že Vám tato informace pomůže se rozhodnout.
Pěkný den :)
Dobrý den dočetla jsem se že odběrové místo máte v Ostravě.muzu si to tam i koupit Rudiš i si vybrat na místě?
Dobrý den, je to pouze výdejní místo, takže bohužel ne. Táborecká Curepink
Dobrý den, prosím budete naskladňovat vyprodané položky?
Dobrý den,
naskladňujeme průběžně, tak sledujete akce a třeba bude i váš
vyhlídnutý produkt opět skladem Hezký den, Táborecká Curepink.
Dobrý den,
mohu se zeptat zda budou ještě dostupné buclaté hrničky? Nejsou ani
v kategorii ‚vyprodané‘. Předem děkuji.
Dobrý den,
nějaké kotlíky ještě budou, ale momentálně nedokážu říct kdy.
Doporučuji průběžně sledovat akce. Hezký den. Táborecká Curepink
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Objednáno, s tím že je zboží skladem, poté email že se bohužel zboží vyprodalo a bude obratem naskladněno "
Pokud by se ve vyjímečných případech vyykytly komplikace a produkty bychom nemohli zajistit, budeme Vás emailem nebo telefonicky informovat a hledat náhradní řešení, nebo Vám SLEVOMAT vrátí peníze. " Nikdo se ani nepokusil mě kontaktovat a rovnou přišel email o zrušení objednávky.
Toto chování nepovažuji za férové. Zaplatíte něco co má být skladem a ejhle ono není. Dle recenzí očividně nejsem první komu se toto stalo. Tudíž chování obchodu považuji za neférové.
Dobrý den,
v případě, že máte potíže s objednávkou či s komunikací s prodejcem, doporučuji kontaktovat naší zákaznickou podporu, kde Vám již naši pracovníci rádi pomohou :).
– https://www.slevomat.cz/kontakt .
Přeji krásný den,
Květoslava