Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pokud budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
Prosím jaká je cena polopenze pro dvouleté dítě? A prosím kam zadat
požadavek?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Deniso :) za polopenzi je příplatek 199,–/den. Váš
požadavek stačí nahlásit na recepci hotelu. Dále je zde možnost vybrat
občerstvení přímo z menu restaurace, což by mohlo být případně
levnější. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Prosím jaká je cena polopenze pro dvouleté dítě? A prosím kam zadat požadavek?
Děkuji
Dobrý den, Deniso :) za polopenzi je příplatek 199,–/den. Váš požadavek stačí nahlásit na recepci hotelu. Dále je zde možnost vybrat občerstvení přímo z menu restaurace, což by mohlo být případně levnější. Pěkný den :)