Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +385 99 274 5076 nebo e‑mailem na galeriavaleria.split@gmail.com
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš pomoc@slevomat.cz
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády Chorvatska. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, prosím má otázka se týká také dopravy, je možná jíná
než vlastní. Děkuji. Kadlecová
Slevomat.cz
Dobrý den, Moniko, v rámci nabídky si zakoupíte pouze voucher na
ubytování se snídaní. Doprava bohužel v ceně není a je tedy třeba se na
místo dopravit po vlastní ose autem či využitím veřejné dopravy. Pěkný
den :) Kačka
Jaroslav Pátra
Dobrý den chci se zeptat jestli je v ceně zahrnuta i doprava a jaka by
byla doprava
Slevomat.cz
Dobrý den, Jaroslave, v ceně voucheru je zahrnuto pouze ubytování,
snídaně a lahev sektu. Doprava je v tomto případě vlastní a není tedy
součástí balíčku. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prosím má otázka se týká také dopravy, je možná jíná než vlastní. Děkuji. Kadlecová
Dobrý den, Moniko, v rámci nabídky si zakoupíte pouze voucher na ubytování se snídaní. Doprava bohužel v ceně není a je tedy třeba se na místo dopravit po vlastní ose autem či využitím veřejné dopravy. Pěkný den :) Kačka