Nožky jako z bavlnky: Pedikúra pro ženy i s lakováním gel lakem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
v loňském roce v prosinci jsem si zakoupila 2× voucher na pedikuru
s platností do 28.2. Nyní je prodloužen nouzový stav do 14.2. Znamená
to, že na využití obou voucherů budu mít 14 dní??? To je asi nesmysl.
Mohu již nyní poprosit o prodloužení do konce dubna? Již teď si biju
hlavu, z mé strany to asi nebyl chytrý nákup, když jsou pak takové
lapálie s platností…
Dobrý den, Ivo, individuální prodloužení voucheru bohužel není možné, prodlužují se vždy všechny vouchery z dané akce obchodníka, zda tedy bude Váš voucher prodloužen zjistíte ve svém profilu nebo zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru. Pokud byste měla ke svému voucheru, jakékoli další dotazy, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes formulář slevomat.cz/kontakt, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :)
Dobrý den, vzhledem k prodloužení nouzového stavu, bylo by prosím možné zrušit online rezervace v kalendáři u zakoupených voucherů? Mám zakoupenou rezervaci na příští týden a někdo ze Slevomatu by to měl uvolnit. Děkuji.
Dobrý den, rezervace v online kalendáři budeme samozřejmě kvůli prodloužení opatření rušit, nemusíte se tedy bát. Rušení proběhne co nejdříve, budu konkrétně Vaší rezervaci na voucheru sledovat, aby vše proběhlo včas a v pořádku. Pokud byste měla jakékoli další otázky, můžete se obrátit i na naší zákaznickou péči na tel. +420 222 745 354 nebo přes kontaktní formulář https://www.slevomat.cz/kontakt. Mějte se moc hezky a přejeme pěkný den a hodně zdraví. :)
Dobrý den,
rezervovala jsem si online termín na pedikuru na 30.12, ale nyní čtu, že od
27.12. mají být služby opět zavřené. Jak mohu termín přerezervovat –
změnit na jiný? Je možné se domluvit telefonicky?
Už vám zavolala )
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
k prodloužení voucherů, které jsou do 28.2. a již 2 měsíce není prostor tam jít, tedy dojde a kdy? Z toho, co jste napsali mi není jasný další postup a kdy k prodloužení dojde. Přijde mi, že zákazníky moc napínáte. Podívat se mohu, ale potřebuji řešení.
Dobrý den,
na aktuální situaci a nařízení vlády se snažíme reagovat co nejdříve, jakmile to jen jde a jakmile k tomu máme dostatek informací. Prodloužení Vašich voucherů budeme tedy řešit až ve chvíli, kdy se bude řešit datum jejich expirace. V případě, že máte ještě nějaký dotaz, doporučuji Vám se obrátit na naši zákaznickou podporu na tel. čísle 222 745 354 nebo přes tento formulář: https://www.slevomat.cz/kontakt. Vyřešíme to, jsme tu pro Vás :)
Přeji krásný den,
Květoslava